Loading...

آیفون 6s در مراحل تولید قرار دارد

آیفون 6s در مراحل تولید قرار دارد
یک منبع خبری فرانسوی تصاویری از قاب آیفون 6s منتشر کرده است که به شایعات تولید این محصول توسط اپل بیش از پیش قدرت می بخشد.

به عنوان به روز رسانی S برای آیفون، نباید از این محصول انتظار تغییرات طراحی محسوسی را داشت. با توجه به عکس های منتشر شده در می یابیم که شکل ظاهری قاب جلوی آیفون 6s مشابه آیفون 6 خواهد بود.
اخباری که پیش تر در مورد آیفون 6s و 6s پلاس منتشر شده بود، این واقعیت را بیان می کرد که بدنه این محصول نسبت به 6 تغییری نخواهد داشت البته امکان اصلاح طراحی و تغییر مواد اولیه در تولید این نسخه از آیفون وجود دارد.این تغییرات جهت بهبود قدرت و کارایی این نسخه خواهد بود.
همچنین منبع فرانسوی این نکته را ذکر کرده است که منبع آن ها هیچ توضیحی در مورد نوع شیشه آیفون 6s نداده است و همچنان پشتیبانی از Force Touch در هاله از ابهام قرار دارد.

 


 


شایعات اضافه شدن Force Touch در هفته های گذشته بسیار زیاد شده است. اگر این ویژگی به آیفون 6s اضافه شود به احتمال زیاد باید با کریستال یاقوت کبود خداحافظی کنیم. در طی روزهای گذشته خبری مبنی بر موفقیت یک شرکت در جای دادن سنسور اثر انگشت زیر شیشه گوریلا منتشر شده بود که همین امر می تواند دلیلی باشد تا اپل با کریستال یاقوت کبود که در تولید آیفون از آن استفاده کرده است، خداحافظی کند.

 


 


در کنار Force Touch، شایعاتی وجود دارد که آیفون جدید از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین امکان استفاده از پردازنده A9 در آن وجود دارد. نکته قابل اهمیت دیگر امکان تولید آیفون 6s با 2 گیگابایت RAM خواهد بود. اپل قصد دارد در این محصول Touch ID را بهبود ببخشد و همچنین از رنگ دور طلایی نیز به عنوان گزینه ای جدید استفاده کند.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها