Loading...

گلکسی نوت 5 از microSD پشتیبانی نمی‌کند

گلکسی نوت 5 از microSD پشتیبانی نمی‌کند
هر روز که به معرفی رسمی گلکسی نوت 5 نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای دقیق‌تری می‌شنویم از آنچه قرار است این فبلت جدید با خود به همراه داشته باشد. امروز مشخص شد که گلکسی نوت 5، مانند گلکسی اس6، از قابلیت نصب کارت حافظه جانبی برخوردار نیست.

روز گذشته در خبری تصاویر رندرشده رسمی از گوشی جدید گلکسی نوت 5 را به شما نشان دادیم؛ تصاویری که در اکانت توییتر evleaks@ فاش شده بود و به ما دیدی روشن‌تر داد درباره آنچه قرار است در کنفرانس پیش روی سامسونگ شاهدش باشیم. اکنون این اکانت توییتر اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گلکسی نوت 5 منتشر کرده است. بر این اساس، گفته می‌شود که این فبلت جدید نمایشگری 5.66 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد که تراکم پیکسل‌های آن را به عدد 515 می‌رساند.

 

در مورد پردازنده SoC استفاده‌شده در نوت 5 به اگزینوس 7420 اشاره شده که مشابه پردازنده گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج است. این پردازنده 8 هسته‌ای 4 هسته پردازشی 2.1 گیگاهرتزی و 4 هسته پردازشی 1.5 گیگاهرتزی دارد و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم به فبلت جدید سامسونگ خدمت می‌رساند. همچنین عنوان شده که گلکسی نوت 5 فاقد قابلیت نصب کارت حافظه microSD خواهد بود؛ چیزی که در گلکسی اس6 نیز شاهدش بودیم و، با توجه به طراحی مشابه این محصول جدید، انتظارش را داشتیم.

گلکسی نوت 5 در پشت خود از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که باز هم مشابه دوربین گلکسی اس 6 است. کیفیت دوربین جلو دستگاه نیز نسبت به گلکسی اس6 تغییر نکرده و همچنان 5 مگاپیکسلی باقی مانده است.

کنفرانس UnPacked سامسونگ قرار است روز 22 مرداد در شهر نیویورک برگزار شود، اما مطمئنا تا آن روز خبرهای بیشتر و دقیق‌تری از محصولاتی به دست خواهد آمد که انتظار معرفی‌شان را داریم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها