Loading...

وجود سنسور اثر انگشت در تصاویر اولیه منتشر شده از نکسوس ۶

وجود سنسور اثر انگشت در  تصاویر اولیه منتشر شده از نکسوس ۶
وب‌سایت‌های خبری به‌تازگی به تصاویری از مدل‌های اولیه گوگل نکسوس ۶ دست پیدا کرده‌اند. چه باو کنید و چه نکنید، گودی‌ای که در قسمت پشت این وسیله وجود دارد قرار بود میزبان سنسور شناسایی اثر انگشت باشد.

مشخص نیست که چرا پشت گوشی به رنگ خاکستری است، اما در تصاویر می‌بینیم که با برداشتن محافظ پشتی گوشی، کابل‌هایی به گودی اشاره‌شده متصل‌اند که وظیفه حیات‌ بخشیدن به سنسور را داشتند.

با این که شایعات بسیاری در دهان رسانه‌ها می چرخید در خصوص این که گوگل نکسوس ۶ به همراه سنسور شناسایی اثر انگشت از راه می‌رسد، در آنچه به‌عنوان محصول نهایی دیدیم از این قابلیت خبری نبود. حتی در مقطعی شاهد بودیم که مدیرعامل سابق موتورولا از اپل به‌عنوان کمپانی‌ای یاد کرد که شرکت موردنیاز برای تعبیه سنسور شناسایی اثر انگشت روی نکسوس ۶ را خریداری کرده است. اما با این حال می‌بینیم که سایر رقبا، بدون این که پای چنین بهانه‌هایی را وسط بکشند، سنسورهای شناسایی اثر انگشت خوبی روی تولیداتشان تعبیه می‌کنند. حالا، طبق یافته‌های جدید، به نظر می‌رسد که Dennis Woodside در خصوص برنامه‌های شرکت برای نکسوس ۶ شوخی نمی‌کرد و تعبیه سنسور شناسایی اثر انگشت در راس کار قرار داشت.

وب‌سایت‌های خبری به‌تازگی به تصاویری از مدل‌های اولیه گوگل نکسوس ۶ دست پیدا کرده‌اند. چه باو کنید و چه نکنید، گودی‌ای که در قسمت پشت این وسیله وجود دارد قرار بود میزبان سنسور شناسایی اثر انگشت باشد. مشخص نیست که چرا پشت گوشی به رنگ خاکستری است، اما در تصاویر می‌بینیم که با برداشتن محافظ پشتی گوشی، کابل‌هایی به گودی اشاره‌شده متصل‌اند که وظیفه حیات‌ بخشیدن به سنسور را داشتند. حدس‌ زدن دلیل این که چرا موتورولا، برخلاف Oppo یا سامسونگ، سراغ تامین‌کنندگان دیگری برای تعبیه سنسور روی نکسوس ۶ نرفته چندان ساده نیست، اما به‌هرحال این موضوع دیگر به تاریخ پیوسته است.

انتشار این خبر گواهی دیگری است بر این موضوع که مدل‌های‌های اولیه قرار نیست تمام‌وکمال به مدل نهایی تبدیل شوند و پارامترهای مختلفی بر این موضوع تاثیر می‌گذارند.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها