Loading...

​اولین ملاقات مخفیانه با تراشه A9

​اولین ملاقات مخفیانه با تراشه A9
اپل تا چند روز دیگر محصولات جدیدش را معرفی می‌کند. در یک ماه گذشته شایعات بسیاری پیرامون آیفون‌های جدید این کمپانی منتشر شد. این‌بار هم عکس‌هایی از قلب تپنده این دستگاه می‌بینیم.

روز چهارشنبه، هجدهم شهریورماه، اپل از محصولات جدیدش رونمایی می‌کند. آیفون 6s و 6s Plus گل سرسبد این مراسم‌اند؛ گوشی‌هایی که در روزهای اخیر شایعات فراوانی در موردشان منتشر شده است. بهتر شدن رزولوشن صفحه نمایش و تکنولوژی نمایشگر فورس تاچ، که به احتمال زیاد «تاچ سه‌بعدی» نامیده‌ می‌شود، از این دست شایعات‌اند. اکنون به‌لطف عکس‌های مخفیانه‌ای که از پردازنده A9 اپل گرفته شده، اطلاعاتی در مورد قلب تپنده آیفون به دستمان رسیده است.

اپل عنوان A9 را برای پردازنده جدیدش برگزیده است که اندازه کوچک‌تری نسبت به پردازنده A8 دارد. پیش‌تر شایعاتی در مورد پردازنده‌ای 14 نانومتری منتشر شده بود که سامسونگ به‌سفارش اپل می‌سازد. حال با سایز کوچک‌تر A9 می‌توانیم نتیجه بگیریم که A9 همان پردازند‌ه‌ای است که اپل سفارش ساختش را به سامسونگ داده است. بنچمارک‌ اخیر نشان می‌دهد پردازنده A9 بسیار قدرتمند است. همچنین در بنچمارک گیگ‌بنچ مشخص شده بود آیفون 6s از تراشه A9 در کنار پردازنده‌ 1.8 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. یک هسته این پردازنده امتیاز 2248 کسب کرده بود.

 

 

جفت شدن پردازنده با رم 2 گیگابایتی سرعت بالایی برای A9 به همراه خواهد داشت و از نظر کارایی باید منتظر غولی همه‌فن‌حریف باشیم!
با این تفاسیر باید تا چهارشنبه صبر کنیم و منتظر باشیم تیم کوک روی صحنه بیاید و به تعریف‌وتمجید از تراشه جدید آیفون بپردازد. «تراشه جدید اپل ده‌ها بار سریع‌تر از اولین تراشه موبایلی اپل است.» این جمله را اپل خیلی دوست دارد و به‌احتمال بسیار زیاد در مراسم رونمایی آیفون جدید باز هم آن را می‌شنویم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها