Loading...

موبایل جدیدشیائومی Mi 4c با اتصال USB Type-C و قیمت باورنکردنی

موبایل جدیدشیائومی Mi 4c با اتصال USB Type-C و قیمت باورنکردنی
شیائومی به فروش میلیونی اسمارت‌فون‌های خوش‌قیمتش مشهور شده است.

به همین دلیل معرفی محصولات جدید این شرکت برای مشتریانی با بودجه‌های متوسط اغلب هیجان زیادی ایجاد می‌کند. این بار هم چینی‌ها با معرفی Mi 4c محصول دیگری برای راضی کردن طرفداران خود تدارک دیده‌اند؛ تلفن هوشمندی که مسیر سال آینده را برای محصول اصلی این شرکت، یعنی Mi 5، هموارتر می‌کند.

برند شیائومی روز سه‌شنبه 31 شهریورماه از محصول جدیدی به نام Mi 4c رونمایی می‌کند. این تلفن هوشمند، درست مانند Oneplus 2، از اتصال USB Type-C بهره می‌برد و، طبق اعلام مدیران این شرکت، تبدیل‌کننده Micro USB‌ هم برای راحتی کار مشتریان در بسته‌بندی این محصول قرار می‌گیرد. بدین ترتیب می‌توانید فایل‌ها و داده‌ها را به‌آسانی از موبایل خود به رایانه منتقل کنید.

به نظر می‌رسد چینی‌ها دستگاه جدیدشان را در دو مدل متفاوت به بازار عرضه خواهند کرد. مدل نخست با 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و 2 گیگابایت رم تولید می‌شود و مدل بعدی نیز از همین نظر به‌ترتیب 32 و 3 گیگابایت ظرفیت دارد. احتمالا نمایشگر 5 اینچی و Full HD، دوربین‌ اصلی 13 و فرعی 5 مگاپیکسلی، چیپست 808 اسنپدراگون و باتری 3120 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات فنی این موبایل است.
 

همچنین شیائومی رابط کاربری ویژه MIUI را در این تلفن هوشمند نصب کرده و برچسب قیمت 235 دلاری نیز برایش تعیین نموده است. اما نکته تعجب‌برانگیز این است که شیائومی انگار روی آمار فروش این محصول چندان حساب باز نکرده، چراکه گفته می‌شود فقط 100 هزار دستگاه Mi 4c تولید خواهد شد؛ رقمی که، با توجه به رکوردهای پیشین شیائومی، بسیار اندک است و با جاه‌طلبی‌های این برند همخوانی ندارد.

البته کارشناسان می‌گویند تولید اندک این محصول بخشی از راهبرد چینی‌ها برای داغ نگهداشتن بازار و طرفدارانشان برای موبایل Mi 5 است که احتمالا با اسنپدراگون 820 عرضه می‌شود؛ اسمارت‌فونی که شاید اوایل سال بعدی میلادی شاهد ورودش به بازار باشیم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها