Loading...

​ سرویس بازی‌های گوگل پلی به‌زودی شما را به یوتیوب وصل می‌کند

​ سرویس بازی‌های گوگل پلی به‌زودی شما را به یوتیوب وصل می‌کند
کاربران بسیاری دوست دارند هنگام بازی مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشند. اکنون گوگل قدم دیگری در این عرصه برداشته و قرار است امکان ضبط نمایشگر و پخش زنده در یوتیوب را به سرویس بازی خود اضافه کند.

به نظر می‌رسد گوگل در مورد اضافه کردن قابلیت‌های ضبط و پخش در بازی‌های گوگل پلی بسیار جدی است. زمان زیادی از معرفی یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming) نمی‌گذرد و فقط قسمتی از نقشه‌های گوگل برای ما آشکار شده است. اطلاعات جدید به ما می‌گویند: گوگل قصد دارد امکان ضبط نمایشگر و پخش زنده بازی‌های اندرویدی را به یوتیوب گیمینگ اضافه کند؛ جالب‌تر اینجاست که گوگل قصد دارد این قابلیت را مستقیما به سرویس بازی‌های گوگل پلی تزریق کند.

نمایشگاه بازی توکیو 2015 محلی بود که گوگل اعلام کرد امکان پخش زنده بازی‌ها از اندروید به یوتیوب گیمینگ وجود دارد. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، به نظر می‌رسد این فرایند از اپلیکیشن‌ بازی‌های گوگل پلی آغاز می‌شود. خط‌هایی از این برنامه در کنار دسته‌ای از آیکون‌ها به بیرون درز کرده است که عزم گوگل را برای اضافه کردن چنین قابلیتی به سرویس بازی‌اش نشان می‌دهد. نسخه 3.3 بازی‌های گوگل به احتمال زیاد با قابلیت‌های جدید مهمان دستگاه‌های اندرویدی می‌شود.

 


 

قطعه کدهای جدید نشان می‌دهد گزینه‌های ضبط 480 و 720 پیکسل وجود دارند، اما در حال حاضر کیفیت 1080 پیکسل در دسترس نیست. علاوه بر این، آیکون‌های استانداردی برای خاموش و روشن کردن دوربین جلو و میکروفون هم وجود دارد.

 


 

اگرچه این ویژگی بسیار مهیج است، زمان و کار زیادی لازم است تا قابلیتی در بازی‌های پلی شود. بهترین کار این است که تا زمان کنفرانس گوگل صبر کنیم و ببینیم آیا این غول اینترنتی صحبتی در مورد این موضوع می‌کند یا نه. شاید در کنار نکسوس‌های جدید و قابلیت‌های شگفت‌انگیز اندروید مارشمالو، که در کنفرانس پوشش داده می‌شوند، از قابلیت‌هایی نظیر یوتیوب گیمینگ نیز خبری شنیده شود.

 


 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها