Loading...

با مشخصات اعضای جدید خانواده گلکسی با نام‌های On5 و On7 آشنا شوید

با مشخصات اعضای جدید خانواده گلکسی با نام‌های On5 و On7 آشنا شوید
سامسونگ در عرصه گوشی‌های میان‌رده مدل‌ها و سری‌های مختلفی را معرفی کرده است. در ادامه همین سری‌ها، ظاهرا این بار نوبت گلکسی‌های سری وان است.

پیش از این تصور می‌کردیم از هر چه که می‌توان در مورد نخستین اعضای خانواده مقرون به صرفه گلکسی O دانست اطلاع داریم. اما گزارش جدیدی در مورد این گجت‌ها منتشر شده است که جزئیات بیشتری را آشکار می‌سازد. در اخبار جدید آمده است که سامسونگ بالاخره تصمیم گرفته است گرند آن یا O5 را تحت عنوان گلکسی On5 و مگا آن یا O7 را تحت عنوان گلکسی On7 عرضه کند. به یاد سپردن اسامی انتخاب‌شده نهایی به مراتب آسان‌تر از به یاد سپاری القابی نظیر گرند یا مگا است. البته اگر سامسونگ به همان سیستم انتخاب نام تک حرفی مقید می‌ماند و نظیر سری‌های A، E و J، این سری را نیز با نام O معرفی می‌نمود، شاید وضعیت از این نیز بهتر می‌شد.

صرف نظر از استراتژی‌های برندسازی این شرکت، به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها استعداد فراموش‌شدن بسیار بالایی داشته باشند. تمامی مشخصات فنی این گوشی‌ها میان‌رده است و همین خصوصیات است که موجب رقم‌خوردن قیمتی اقتصادی می‌شوند. اخیرا وبسایت هندی سامسونگ به مدت کوتاهی و ظاهرا به اشتباه گلکسی آن۵ را در لیست گوشی‌های موجود نشان داده است. در همین وبسایت و در شرح مشخصات این مدل، از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی از نوع سوپر AMOLED، پردازنده اگزینوس چهارهسته‌ای ۳۴۷۵، رم ۱.۵ گیگابایتی، دوربین عقب و جلوی ۸ و ۵ مگاپیکسلی، فضای ذخیره‌سازی داخلی ۸ گیگابایتی، پشتیبانی از درگاه میکرو اس‌دی، باطری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۵.۱ به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض یاد شده بود.

چه از نظر شکل ظاهری و چه از نظر مشخصات باطنی، گلکسی آن۵ یادآور جی۵ است. در شایعات گفته می‌شود که سامسونگ با این گوشی‌ها، بیش از هر چیز بازارهای رده‌پایین کشورهای آسیایی را هدف قرار داده است؛ جایی که تلاش بیشتر مردم دست یافتن به چیزی به نام گوشی هوشمند است، نه حرکت همگام با آخرین قدم‌های دنیای فناوری. ظاهرا سامسونگ طبق برنامه محلی مورد حمایت دولت، قرار است گلکسی آن۵ و آن۷ را در خاک هند تولید و روانه بازار کند.

شاید تنها نقطه جالب گوشی‌های هوشمندی با چنین مشخصات، اطلاع از قیمت تمام‌شده آن‌ها باشد. ظاهرا آن۵ قرار است با قیمت ۱۵۵ دلار عرضه شود؛ به عبارتی ۴۵ دلار گران‌تر از قیمت شایعه‌شده برای مدل آن۷. آن طور که به نظر می‌رسد، تنها تفاوت آن۵ و آن۷ در صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی مدل آن۷ است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها