Loading...

فبلت میت 8 هوآوی در راه است

فبلت میت 8 هوآوی در راه است
ایفا 2015 شاهد گوشی جدید هوآوی، میت اس، بود؛ تلفن هوشمندی که نسخه 128 گیگابایت آن عنوان «اولین گوشی مجهز به تکنولوژی فورس تاچ» را یدک می‌کشد. در همین بین بود که سوالات در مورد محصول جدید هوآوی آغاز شد:

خیلی‌ها در مورد صحت‌وسقم شایعات پیرامون محصول جدید هوآوی سوال می‌کنند؛ محصولی که تاکنون چندین شایعه در موردش منتشر شده است.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام مدیرعامل هوآوی در مورد فبلت جدید این کمپانی صحبت کرد و وجود چنین محصولی را تایید نمود؛ فبلتی که احتمالا به تراشه جدید هوآوی مجهز است؛ یعنی Kirin 950 که ماه آینده معرفی می‌شود. یو چنگ‌دانگ (ملقب به ریچارد یو)، مدیرعامل هوآوی، در ادامه مصاحبه‌اش افزوده که فبلت میت 8 درواقع آیفون 6اس پلاس هوآوی است.

هنوز مشخصات این محصول به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد این دستگاه، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، با تراشه HiSilicon Kirin 950 روانه بازار می‌شود و مدل‌های مختلف آن به 3 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است. احتمالا مدلی که رم 3 گیگابایتی دارد با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدلی که رم 4 گیگابایتی دارد با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. دوربین اصلی این محصول به احتمال زیاد 21 مگاپیکسلی است و بدنه‌اش از آلومینیوم ساخته می‌شود. به احتمال زیاد در این فبلت نیز شاهد تکنولوژی فورس‌تاچ خواهیم بود، اما آیا این تکنولوژی فقط برای مدلی خاص از دستگاه ارائه می‌شود یا تمام مدل‌های آن به تکنولوژی فورس‌تاچ مجهز خواهند بود؟ پاسخ این سوال هنوز در هاله‌ای از ابهام است و احتمالا باید تا زمان معرفی میت 8 صبر کنیم تا پاسخ سوال خود را بیابیم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها