Loading...

گوشی‌های جدید ایسوس در راه بازار

گوشی‌های جدید ایسوس در راه بازار
بنچمارکی که اخیرا از دو گوشی با برند ایسوس منتشر شده نشانه این خبر است که به‌زودی شاهد دو عضو جدید در خانواده ZenFone خواهیم بود.

محصولات سری زن‌فون از دستگاه‌های محبوب سال گذشته میلادی بودند. ایسوس با معرفی چند مدل مختلف از ZenFone 2 در CES 2015 و همچنین چند مدل دیگر از ZenFone در طول سال گذشته توانست اعتماد بخشی از بازار تلفن هوشمند را به دست آورد. آخرین گوشی هوشمندی که از سری زن‌فون معرفی شدZenFone Max  نام داشت و با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، گویا به‌زودی قرار است دو گوشی دیگر نیز به این خانواده اضافه شود.

به‌تازگی دو محصول با برند ایسوس و کدهای Z010DD و Z012D  در بنچمارک GFX دیده شده‌اند. با توجه به نتایج این دو دستگاه به نظر می‌آید با میان‌رده‌های جدیدی سروکار داریم و از ZenFone 3 خبری نیست. براساس نتایج بنچمارک، محصول با کد Z010DD یک فبلت میان‌رده است که صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد. پردازنده این محصول از نوع اسنپدراگون 615 است که پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی است و سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتزی دارد و از پردازنده گرافیکی Adreno 405 بهره می‌برد. دوربین اصلی این فبلت 13 مگاپیکسل و دوربین جلو آن 5 مگاپیکسل است. اندروید پیش‌فرض آن نیز اندروید مارشمالوست و رابط کاربری مخصوص ایسوس را خواهد داشت.

 

محصول با کد Z012D صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. پردازنده این محصول اسنپدراگون 650 است که مانند پردازنده محصول قبل هشت هسته‌ای و 64 بیتی است، اما سرعت پردازشش 1.7 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی‌اش Adreno 510 است. اطلاعات مربوط به دوربین این محصول در نتایج بنچمارک ثبت نشده است.

 


 

به نظر می‌رسد این دو محصول از مشتقات خانواده ZenFone هستند، اما با وجود این در حال حاضر نمی‌دانیم نتایج دقیقا مربوط به چه مدل‌هایی است. گرچه هر دو محصول میان‌رده‌اند، از نظر سخت‌افزار بسیار مناسب به نظر می‌رسند. البته در این بازه زمانی بیش از هر چیز منتظر شنیدن اخبار و شایعات در مورد ZenFone 3 هستیم که گفته شده در ماه مه (اردیبهشت 95) معرفی می‌شود، هرچند هنوز اخبار چندانی درباره مشخصات این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها