Loading...

ویژگی های مشترک گلکسی اس 7 و الجی جی 5

ویژگی های مشترک گلکسی اس 7 و الجی جی 5
سامسونگ و الجی دو شرکتی هستند که در نمایشگاه MWC بیشترین بار خبری را به خود جذب خواهند کرد. منتظر رونمایی از گلکسی اس 7 و الجی جی 5 خواهیم بود. در مورد این دو دستگاه مطالب بسیاری منتشرشده است و تقریباً کلیات دو دستگاه را می‌دانیم.

سامسونگ و الجی دو شرکتی هستند که در نمایشگاه MWC بیشترین بار خبری را به خود جذب خواهند کرد. منتظر رونمایی از گلکسی اس 7 و الجی جی 5 خواهیم بود. در مورد این دو دستگاه  مطالب بسیاری منتشرشده است و تقریباً کلیات دو دستگاه را می‌دانیم.

 در سال ۲۰۱۵ چند ویژگی به‌صورت قابلیت پیش‌فرض اندروید درامد برای مثال در بیشتر دستگاه‌های رونمایی شده سنسور اثرانگشت نهادینه شد اکنون 5 ویژگی را در نظر داریم که به‌احتمال‌زیاد ارکان اصلی دو پرچمدار آینده این شرکت را تشکیل خواهد داد. در ادامه همراه باشید.


صفحه‌نمایش همیشه روشن

5ویژگی مشترک که بر روی گلکسی اس 7 و الجی جی 5 قرار خواهد داشت


یکی از قابلیت‌های صفحه‌نمایش که می‌تواند دسترسی‌هایی سریع‌تر را ایجاد کند، صفحه‌نمایش همیشه روشن است. در دستگاه‌های موتورولا این قابلیت را تحت عنوان Active Display و در دستگاه‌های نکسوس بانام Ambient Display دیده بودیم.

 حتی اگر به یاد داشته باشید در دستگاه‌های لومیا و نوکیای قدیم نیز با نام Glance Screen شما می‌توانستید بدون نیاز به باز کردن صفحه‌نمایش همیشه نوتیفیشکن‌ها و ساعت خود را بر روی صفحه‌نمایش داشته باشید. البته باعث افزایش مصرف باتری می‌شود اما به‌صورت کلی تأثیر خوبی خواهد داشت.

الجی این قابلیت را به‌صورت رسمی برای جی 5 تأیید کرد اما در مورداستفاده از قابلیت برای سامسونگ هنوز به تأیید شایعات اکتفا خواهیم کرد. هرچند با توجه به سخت‌افزار سامسونگ و استفاده از صفحه‌نمایش آمولد اضافه کردن این قابلیت اصلاً کار سختی نیست!



سنسور اثرانگشت

5ویژگی مشترک که بر روی گلکسی اس 7 و الجی جی 5 قرار خواهد داشت


این قابلیت در سری جی می‌تواند به‌عنوان اولین تجربه‌ها قرار بگیرد اما الجی سنسور اثرانگشت خود را بر روی وی ۱۰ امتحان کرد درنتیجه اگر بتواند بهبودهایی ازنظر سرعت و یا نحوه تشخیص را اعمال کند، به‌راحتی می‌تواند یکی از بهترین سنسورهای اثرانگشت در دستگاه‌های اندرویدی را به ارمغان بیاورد.

 در نظر داشته باشید سامسونگ در اس 6 سنسور خود را بسیار قدرتمند تر کرد. این ویژگی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مشترک در دو پرچم‌دار آینده خواهد بود.



پورت USB Type-C

5ویژگی مشترک که بر روی گلکسی اس 7 و الجی جی 5 قرار خواهد داشت


کم‌کم دستگاه‌های بازار در حال رفتن به‌سوی یک پورت استاندارد هستند. آگه همه دستگاه‌های الکترونیکی بتوانند از این پورت بهره ببرند مسلماً راحتی بیشتری برای کاربر نهایی شکل خواهد گرفت. این‌که دیگر نگران گم‌شدن سیم شارژ خود نباشیم و یا مشکلی از بابت اتصال دستگاه‌های مختلف به دستگاه‌هایی چون تلویزیون و یا صوتی نباشد، شکل منظمی را به دنیای فناوری می‌دهد.



فلز و یا بهره بردن از فلز

5ویژگی مشترک که بر روی گلکسی اس 7 و الجی جی 5 قرار خواهد داشت


بازهم همانند ویژگی سنسور اثرانگشت این مورد نیز معطوف به الجی می‌شود. تاکنون این شرکت برای رسیدن به طراحی ایده آل ابتکارهای زیادی را اجرایی کرده اما به نظر می‌رسد که متوجه علاقه بازار به استفاده از فلز شده است.

 به همین دلیل قصد دارد اسمارت‌فونی فلزی را معرفی کند اما مشکل اینجاست که الجی قصد دارد دستگاه فلزی‌اش همانند دیگر دستگاه‌ها باعث حذف قابلیت تعویض باتری و یا میکرو اس دی نشود به همین دلیل تصویر مفهومی بالا بسیار داغ شده است که گویا جی 5 اسمارت فونی ماژول محور خواهد بود.

سامسونگ نیز به‌احتمال‌زیاد به سراغ بدنه‌ای محکم‌تر خواهد رفت و دستگاه خودش را به نسبت نسل قبلی ارتقا می‌دهد.



پشتیبانی از کارت حافظه microSD

5ویژگی مشترک که بر روی گلکسی اس 7 و الجی جی 5 قرار خواهد داشت


در ادامه صحبت مورد قبلی، الجی ویژگی microSD را دز سالی که بیشتر شرکت‌های این مورد را فراموش کرده بودند، حفظ کرد. شاید بدون microSD استفاده از دستگاه بدون مشکل باشد و یا حتی به آن عادت کنیم اما عمر دستگاه تا زمانی است که شما حافظه خالی داشته باشید در غیر این صورت باید به فکر تعویض دستگاه و رفتن به مدل بالاتری باشید.

 پس دارا بودن درگاه microSD باعث می‌شود خیال ما از این نظر راحت باشد. سامسونگ این درگاه را حذف کرد اما آیا می‌تواند با تغییر طراحی مجدد به دستگاه اضافه کند؟

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها