Loading...

HTC 10‌ رسما معرفی شد

HTC 10‌ رسما معرفی شد
شرکت HTC پس از شایعات مختلف و حرف و حدیث‌های فراوان، پرچم‌دار جدید خودش که HTC 10 نام دارد را معرفی کرد.

 

اکثر شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند در سه ماهه‌ی اول هر سال میلادی، گوشی‌های جدید خودشان را معرفی می‌کنند. پس از شرکت‌های ال جی، سامسونگ و هواوی و حتی اپل، نوبت به HTC رسید تا گوشی جدید خودش را معرفی کند. همان طور که از قبل هم مشخص شده بود، این گوشی با نام HTC One M10 راهی بازار نمی‌شود و  HTC 10 نام دارد.

سخت افزار

شرکت HTC برای ساخت این تلفن همراه هوشمند از سخت افزار قدرتمندی استفاده کرده است. پردازنده‌ی Snapdragon 820 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 توان پردازشی این گوشی را به عهده دارند و داشتن ۴ گیگابایت رم هم باعث شده که کاربران در محیط سیستم عامل و در زمان کارکردن با برنامه‌های مختلف سرعت خوبی را تجربه کنند و شاهد سرعت بالای این گوشی باشند. برای HTC 10 دو بلندگو در نظر گرفته شده که در بالا و پایین گوشی قرار گرفته‌اند و تجربه‌ی صوتی شگفت‌انگیزی را برای کاربران به همراه می‌آورند. این تلفن همراه جزو معدود گوشی‌هایی به حساب می‌آید که از کیفیت صدای ۲۴ بیت بهره می‌برد و می‌تواند با این کیفیت صدا، فیلم‌برداری هم بکند.

داشتن یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پورت USB Type-C و سنسور تشخیص اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه به شمار می‌روند. این گوشی از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. باتری این تلفن همراه هوشمند تا دو روز گوشی را روشن نگه‌ می‌دارد و در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌توان بیشتر از ۵۰ درصد باتری گوشی را شارژ کرد.

گوشی HTC 10 در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود که این مقدار را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد. لازم به ذکر است که مدل ۳۲ گیگابایتی این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۷۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

 

صفحه نمایش و طراحی

این گوشی از صفحه نمایش Super LCD 5 در اندازه‌ی ۵٫۲ اینچ با محافظ Gorilla Glass بهره می‌برد. دقت تصویر آن هم ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

بدنه‌ی تمام فلزی HTC 10 هم از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول به حساب می‌آید. لبه‌های آن تراش خورده‌اند و همین موضوع باعث شده که گوشی بهتر در دست کاربران قرار بگیرد و همچنین زیبایی خاصی هم به آن بخشیده است. روی گوشی تنها دکمه‌ی تشخیص اثر انگشت دیده می‌شود و در کناره‌ها هم دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ای برای عکاسی مشاهده می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سیستم عامل

پرچم‌دار جدید HTC با اندروید 6.0.1 و رابط کاربری Sense 8 عرضه می‌شود. البته HTC قول داده که کاربران در زمان کار کردن با این گوشی تجربه‌ی بسیار خوبی از سیستم عامل اندروید به دست بیاورند. در ادامه می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده را مشاهده کنید:

 

‌‌‌‌‌‌‌‌

دوربین

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این تلفن همراه هوشمند داشتن دوربینی جدید است. برخلاف گوشی‌های One M8 و One M9 که دوربین آن‌ها نتوانسته بودند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند، گوشی HTC 10 یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel دارد که کیفیت بسیار بالایی در عکس برداری و فیلم‌برداری دارد. فناوری UltraPixel به‌کار رفته در این تلفن همراه باعث شده که گوشی جدید شرکت HTC در نور کم تصاویر با کیفیت‌تری ثبت کند. دیافراگم این دوربین f/1.8 است. همچنین این دوربین به تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری و لرزش‌گیر اپتیکی عکس هم مجهز شده است. دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی این گوشی هم لرزشگیر اپتیکی دارد.

HTC10-1-new-3

کاملا مشخص است که HTC دوربین این گوشی را به شکلی طراحی کرده بتواند با محصولاتی مانند LG G5 و گلکسی S7 رقابت کند.

بازار رقابت میان گوشی‌های اندرویدی با معرفی HTC 10 داغ‌تر از گذشته شده و اکنون شرکت‌های گوناگون سعی می‌کنند به روش‌های مختلف نظر مخاطبان را به سمت خودشان جلب کنند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها