Loading...

تصاویری جدید از ماکت آیفون ۶.۱ اینچی اپل در سه رنگ

تصاویری جدید از ماکت آیفون ۶.۱ اینچی اپل در سه رنگ
امروز شاهد منتشر شدن تصاویری جدید از آیفون ۶.۱ هستیم که در آن، می‌توان نگاهی واضح تر به سه رنگ جدید این محصول داشت.

درست ۶ روز دیگر تا برگزاری مراسم ویژه اپل باقی ‌مانده است؛ مراسمی که در آن انتظار می‌رود شاهد رونمایی از جدیدترین آیفون، آیپد و اپل واچ این شرکت باشیم. به جرات می‌توان گفت که با وجود تنوع محصولاتی که اپل احتمالا در این مراسم رونمایی خواهد کرد، انتظارات برای برخی محصولات از جمله آیفون ۶.۱ اینچی‌ اپل بسیار بالاست. این احتمالا آیفونی خواهد بود که با مشخصاتی مناسب و داشتن برخی ویژگی‌های یک آیفون ۱۰ و البته قیمت ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلاری خود توجه بسیاری را به سوی‌خود جلب خواهد کرد. حال امروز تصاویری از چند ماکت این محصول منتشر شده که به نظر رنگ‌های اصلی این آیفون را نشان می‌دهد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

همین ابتدا بگوییم که درحال حاضر هیچ مشخص نیست که آیا این‌ها واقعا رنگ‌های نهایی آیفون ۶.۱ اینچی اپل خواهد بود یا خیر، اما داشتن نگاهی به آن خالی از لطف نخواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که اپل برای این آیفون ۶.۱ اینچی، قصد دارد از رنگ‌های سفید، خاکستری فضایی، خاکستری روشن، قرمز، آبی، زرد، نارنجی و صورتی استفاده کند که در صورت اتفاق افتادن، این بیشترین تنوع رنگ در یک آیفون اپل خواهد بود.

در تصویر منتشر شده، شاهد سه رنگ سفید، قرمز و نوعی آبی تیره هستیم که در نگاه اول کمی به رنگ خاکستری فضایی شباهت داشته اما با کمی دقت می‌توان متوجه رنگ آبی تیره شد. همانظور که گفتیم همچنان نمی‌توان تایید کرد که این‌ها رنگ‌هایی هستند که در آیفون ۶.۱ اینچی خواهیم دید، اما منبع این مطلب ادعا دارد که احتمال عرضه این محصول در سه رنگ قرمز، سفید و آبی تیره بسیار بالاست.

انتظار می‌رود که اپل در تاریخ ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ از جدیدترین محصولات خود از جمله این آیفون ۶.۱ اینچی رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود که این محصول از نمایشگر‌ ۶.۱ اینچی از نوع LCD به جای امولد، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز، پشتیبانی از دو سیم کارت و قیمت حداقل ۵۹۹ دلاری بهره مند شود.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها