Loading...

اندروید ۹ برای Nokia 6.1 و Nokia 6.1 Plus منتشر شد

اندروید ۹ برای Nokia 6.1 و Nokia 6.1 Plus منتشر شد
به گفته کاربران تلفن‌های هوشمند Nokia 6.1 و Nokia 6.1 Plus، سیستم عامل اندروید پای برای این دو تلفن هوشمند منتشر شده است.

بروزرسانی‌های اندروید برای عده‌ای از کاربران مانند یک رویاست! بسیاری از شرکت‌ها دیر به دیر محصولات خود را بروزرسانی کرده و گاهی اوقات از محصولات قدیمی خود به کلی فراموش می‌کنند. خوشبختانه به لطف اقداماتی همچون ارائه سیستم عامل اندروید وان، محصولات بیشتری می‌توانند بروزرسانی سریع دریافت کنند. در همین میان، کاربران تلفن هوشمند Nokia 6.1  اعلام کرده اند که سیستم عامل اندروید ۹ یا همان پای برای آن‌ها منتشر شده است. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

اگر یادتان باشد، HMD رسما اعلام کرد که تلفن‌های‌هوشمند Nokia 6.1 و Nokia 6.1 Plus تا پایان ماه اکتبر، به سیستم‌عامل اندروید ۹ یا پای بروزرسانی خواهند شد. حال در آخرین روز از ماه دهم سال میلادی، این شرکت به طور رسمی سیستم عامل اندروید ۹ را برای تلفن‌های هوشمند مذکور منتشر کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کاربران، این آپدیت حجمی معادل ۱.۴ گیگ داشته و در حاضر حاضر می‌توان آن را دانلود و نصب‌ کرد. اندروید ۹ ویژگی‌هایی همچون رابط کاربری جدید و براساس ژست‌های لمسی، قابلیت بهینه سازی عملکرد باتری، بهبودهای دوربین و بسیاری دیگر را برای کاربران Nokia 6.1 و Nokia 6.1 Plus به همراه دارد.

اگر شما هم تلفن هوشمند Nokia 6.1 و یا Nokia 6.1 Plus دارید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و بخش بروزرسانی نرم افزار، این نسخه جدید اندروید را دریافت کرده و نصب کنید. درحال حاضر، اندروید ۹ برای پیکسل‌های گوگل، برخی محصولات وان پلاس و شیائومی و البته برخی تلفن‌های هوشمند دیگر عرضه شده است. 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها