Loading...

سامسونگ درباره رابط کاربری متفاوت Galaxy F توضیح می‌دهد

سامسونگ درباره رابط کاربری متفاوت Galaxy F توضیح می‌دهد
سامسونگ هفته آینده کنفرانس توسعه دهندگان خود را برگزار می‌کند و گزارش شده است که قصد دارد در خلال برگزاری این رویداد به ارائه توضیحاتی درباره رابط کاربری متفاوت و مخصوص گوشی Galaxy F بپردازد.

وب‌سایت کره‌ای Asiae روز گذشته گزارشی منتشر کرد و مدعی شد که سامسونگ قصد دارد هفته آینده توضیحاتی درباره سازوکار گوشی هوشمند منعطف خود منتشر کند. این غول تکنولوژی قرار است هفته آینده کنفرانس توسعه دهندگان خود را برگزار کند و پیش از این انتظار می‌رفت که اولین پروتوتایپ فعال گوشی هوشمند منعطف خود را هم به نام Galaxy F در خلال برگزاری این رویداد به نمایش بگذارد. حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که از نمایش نسخه فعال Galaxy F تا هفته آینده خبری نیست و سامسونگ به جای آن قرار است به ارائه توضیحاتی در این باره بپردازد. گوشی هوشمند Galaxy F به واسطه پنل نمایش منعطف و تاشو از رابط کاربری متفاوتی بهره می‌برد که سامسونگ هم قصد دارد در رویداد پیش رو به توضیح این تفاوت‌ها نسبت به سایر تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند خود بپردازد. این خبر روز گذشته توسط لی کیونگ تای، یکی از مدیران ارشد اجرایی سامسونگ،  در خلال برگزاری کنفرانس اختصاصی این غول تکنولوژی درباره ارائه گزارش مالی سه ماه سوم 2018 مورد تأیید قرار گرفت.

پیش از این هم گزارش شده بود که سامسونگ در حال توسعه نوعی رابط کاربری منحصر به فرد برای گوشی هوشمند منعطف خود است. از نظر سامسونگ اقدام به توسعه رابط کاربری تازه و اختصاصی برای Galaxy F همچنین کمک می‌کند تا بی همتا بودن طراحی در این گوشی خلاقانه بیشتر نمود پیدا کند. همچنین شایان ذکر است که Galaxy F به سیستم عامل اندروید مجهز می‌شود و پوسته اختصاصی سامسونگ هم با همکاری گوگل توسعه یافته است.

گفته می‌شود که سامسونگ در حال حاضر دو پروتوتایپ متفاوت را از Galaxy F توسعه داده است و قصد دارد به زودی یکی از آن‌ها را به عنوان طرح نهایی برگزیند. یکی از این پروتوتایپ‌ها در حالت افقی باز می‌شود و کشیده‌تر طراحی شده است در حالی که پروتوتایپ دیگر Galaxy F به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. پنل نمایش خارجی 4 اینچی روی این گوشی کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به باز کردن پنل‌ها به راحتی به ایمیل‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌های دریافتی خود دسترسی پیدا کنند. درباره سایر قابلیت‌های تازه هم باید اشاره کنیم که پیش از این انتظار می‌رفت Galaxy F با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی شود اما حالا به نظر می‌رسد که این تکنولوژی در توسعه اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ به کار برده نمی‌شود و برای دیدنش همچنان باید تا سال 2019 و معرفی گلکسی اس 10 پرچمدار منتظر بمانیم.

کمپانی سامسونگ هنوز تاریخ مشخصی را برای معرفی و عرضه این محصول سطح بالا اعلام نکرده است اما بسیاری معتقد هستند که احتمالا در خلال نمایشگاه بین المللی ژانویه 2019 که در لاس وگاس برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. انتظار می‌رود که گوشی Galaxy F سامسونگ با پنل نمایش Infinity V که هفته گذشته رسما در کره جنوبی به ثبت رسید معرفی شود و از مشخصات فنی سطح بالایی مانند پردازنده اسنپ‌دراگون پرچمدار به همراه حداقل 6 گیگابایت رم بهره ببرد. این گوشی قطعا ارزان قیمت نخواهد بود و با توجه به قیمت سایر پرچمداران 2019 سامسونگ که حداقل 1000 دلار قیمت داشتند، احتمالا به قیمت 1200 دلار برای نسخه استاندارد روانه بازار می‌شود. پیش بینی می‌شود که Galaxy F ابتدا به بازار چین راه یابد و به تدریج در دسترس سایر کاربران در بازارهای دیگر قرار گیرد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها