Loading...

میت 20 پرو به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شد

میت 20 پرو به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شد
اگر مدت زیادی است که به دنبال ورود Mate 20 Pro به بازار هستید در این خبر می‌توانید از قیمت این محصول زیبای هوآوی مطلع شوید.

میت 20 پرو یکی از جنجالی‌ترین گوشی‌هایی بود که در سال 2018 معرفی و روانه بازار شد. این گوشی زیبا طراحی کاملا متفاوتی به‌خصوص در قاب پشتی با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر دارد درحالی‌که از نظر سخت‌افزار داخلی هم به‌نوعی برای خودش صاحب سبک حساب می‌شود.

در قاب پشتی این دستگاه سه لنز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده که به صورت ماتریکسی 2 در 2 طراحی شده‌اند. این دوربین‌ها توانایی‌های زیادی در بخش عکاسی و حتی فیلم‌برداری دارند. لنز اصلی سنسور 40 مگاپیکسلی، لنز زاویه دید زیاد سنسور 20 مگاپیکسلی و لنزی که در زوم 3 برابری به کمک لنز اصلی می‌آید سنسور 8 مگاپیکسلی دارد.

جلوی گوشی صفحه‌نمایشی 6.4 اینچی دارد که بالایش ناچی دیده می‌شود در حد و اندازه ناچ آیفون. بخش مهم این گوشی هوش مصنوعی داخل چیپست 7 نانومتری میت 20 پرو است که به‌خصوص در بخش دوربین دخالت زیادی دارد.

یکی دیگر از بخش‌های دوست داشتنی Mate 20 Pro باتری است. باتری در این دستگاه ظرفیت 4200 میلی آمپرساعتی دارد اما نکته مهم در مورد آن مدت زمان شارژ شدنش است که به لطف پشتیبانی از تکنولوژی سوپرشارژ و آداپتور قوی در مدت 15 دقیقه به شارژ 50 درصد و در مدت 60 دقیقه به شارژ 100 درصد برسید.

این گوشی مدتی است در بازار جهانی ورود پیدا کرده اما خیلی‌ها در ایران چشم‌انتظارش بودند. اگر شما هم جزو چشم‌انتظاران این گوشی بودید این نوید را به شما می‌دهیم که میت 20 پرو وارد بازار ایران شده است. در حال حاضر این گوشی به صورت غیررسمی به بازار آمده و به همین خاطر هم قیمتش بالاتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. Mate 20 Pro با قیمتی در حدود 15 میلیون و پانصد هزار تومان وارد بازار ایران شده است که به طور حتم در روزهای آتی و به خصوص با ورود رسمی شاهد کاهش قیمت هستیم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها