Loading...

سه مدل آیفون در سال جاری عرضه می‌شود

سه مدل آیفون در سال جاری عرضه می‌شود
اپل در نظر دارد تا آیفون با دوربین سه گانه در سال جاری روانه بازار کرده و به این ترتیب، عقب ماندگی از رقبای خود را با چنین حرکتی جبران نماید.

اپل در سال 2018، نتوانست موفقیت خود در معرفی آيفون‌های جدید را تکرار کند و پرچمدارن سال گذشته، یعنی آیفون XS، ایکس اس مک و آیفون XR با اقبال عمومی مواجه نشدند و نتوانستند آنچنان که باید و شاید در دل کاربران جای باز کرده و فروش خوبی داشته باشند. همین موضوع زنگ خطر مهمی برای مدیران اپل به حساب آمد و آنها قصد دارند تا در سال 2019، تمام هم و غم خود را روی این محصول متمرکز کنند.

حالا اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته‌اند تا آیفون با دوربین سه‌گانه را در سال جاری (2019) روانه بازار کنند تا عقب ماندگی از بازار گوشی‌های هوشمند را به این ترتیب جبران نمایند. طبق گزارش WSJ، اپل می‌خواهد مانند سال قبل، سه آیفون را به صورت همزمان معرفی کند که یکی از آنها با دوربین سه گانه و دو مدل دیگر با دوربین دوگانه همراه خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اپل قصد دارد تا در سال 2020 تمرکز خود را روی نمایشگرهای OLED منعطف کرده و پشتیبانی از پنل‌های LCD را برای همیشه به پایان برساند.

برخی منابع بر این باورند که کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا برخی امکانات آیفون را در راستای کاهش هزینه تولید، از این محصول حذف کنند که از جمله آنها می‌توان به قابلیت Force Touch اشاره کرد، اما بعضی افراد به این موضوع اشاره کرده‌اند که امکان بهره‌مندی از این ویژگی به روش‌های دیگر نیز وجود دارد.

اپل بر اساس سنت هر ساله، آیفون‌های جدید را در فصل پاییز (شهریور ماه) معرفی می‌کند. لذا تا آن زمان باید منتظر ماند و دید که این حرف و حدیث‌ها صحت خواهند داشت یا سورپرایزهای دیگری در انتظار طرفداران این برند است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها