Loading...

دکمه بیکسبی در گلکسی اس 10 قابل برنامه‌ریزی است

دکمه بیکسبی در گلکسی اس 10 قابل برنامه‌ریزی است
در این یکی دو سال اخیر افزایش سرعت اینترنت در کشور ما بسیار چشمگیر بوده و علاوه بر اینکه اینترنت‌های همراه هم‌سطح با کشورهای دیگر پیشرفت داشته‌اند

در این یکی دو سال اخیر افزایش سرعت اینترنت در کشور ما بسیار چشمگیر بوده و علاوه بر اینکه اینترنت‌های همراه هم‌سطح با کشورهای دیگر پیشرفت داشته‌اند سرویس‌های اینترنت ثابت هم سیر صعودی قابل قبولی را تجربه کرده‌اند هر چند پیشرفتشان به‌اندازه سرویس‌های اینترنت همراه قابل قبول نبوده اما به هر حال پیشرفت حساب می‌شود.

در این بین سرویس‌دهنده‌هایی روی کار آمدند و اینترنت‌هایی عرضه کردند که مابین اینترنت ثابت و اینترنت همراه قرار می‌گرفت؛ این سرویس‌های جدید TD-LTE نام گرفت که همانند شبکه‌های موبایلی قابلیت جا به جایی آسان را ندارند اما همانند ADSL هم شما را زمین‌گیر و محتاج پورت‌های مخابراتی نمی‌کنند. TD-LTE این امکان را به شما می‌دهد تا سرعتی بالا را روی رایانه‌های خانگی خودتان تجربه کنید که بسیار لذت‌بخش است و قیمت مناسب‌تری هم نسبت به دیگر سرویس‌ها دارد.

زی‌تل یکی از این سرویس‌دهنده‌ها است که سرویس TD-LTE مبتنی بر فناوری LTE Advanced را به ‌صورت بی‌سیم و ثابت در شهر تهران ارائه ‌می‌کند.

بررسی سرویس TD-LTE زی‌تل

اول از همه اگر با سرویس TD-LTE آشنا نیستید باید بگوییم که این سرویس در حقیقت همان‌طور که از نامش مشخص است بر پایه نسل چهارم اینترنت 4G-LTE است و به همین سبب اینترنت بی‌سیم را با سرعت زیاد در اختیار کاربران خانگی و شرکتی قرار می‌دهد که سرویس ADLS به گردپای آن‌هم نمی‌رسد.

زی‌تل دو راه‌حل برای کاربران عرضه کرده که با توجه به کاربرد و نوع استفاده می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. اینترنت سازمانی و اینترنت خانگی دو روشی هستند که زی‌تل برای کاربران در نظر گرفته ، تا بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. به‌طور طبیعی کاربران با انتخاب منطقی و هوشمندانه‌ای روبرو هستند . در این بررسی ما سرویس سازمانی را در اختیار داشتیم و به همین سبب تمام تست هایمان بر آن اساس انجام می‌گیرد.

خرید این سرویس بسیار راحت انجام می‌شود. اگر دوست دارید یکی از سرویس‌های زی‌تل را داشته باشید باید در سایت این شرکت فرمی را تکمیل کنید یا اینکه با شماره تلفن 1739 تماس بگیرید. بعد از گذراندن این مرحله کارشناسان زی‌تل با بررسی منطقه شما و بررسی شرایط ثبت نام و مدارک برای نصب دستگاه اقدام می‌کنند. نصب دستگاه هم خیلی زمان زیادی نخواهد برد و یکی از متخصصان این شرکت برای نصب همه کارها را انجام می‌دهد.

مودم‌های زی‌تل مودم‌هایی هستند که بیرون از ساختمان نصب می‌شوند و به همین سبب باید یک کابل از خارج ساختمان به داخل کشیده شود که برای تامین برق دستگاه و اتصال به روتر است؛ البته می‌توانید این مودم را مستقیم به رایانه خودتان متصل کنید اما توصیه می‌کنیم برای اینکه روی همه دستگاه‌های خودتان بتوانید این اینترنت پرسرعت را تجربه کنید حتما آن را به یک روتر وایرلس متصل کنید. مزیت مودم‌های فضای خارجی این است که دریافت سیگنال بهتر انجام می‌شود و موانعی که بر سر راه مودم‌های داخلی هستند در اینجا دیده نمی‌شود. به علاو بعد از مدتی شاهد افت کیفیت و کاهش سرعت نیستیم.

اگر زی‌تل را برای مصرف خانگی انتخاب کنید باید ماهانه 150 هزار تومان پرداخت کنید که در عوض سرویسی کاملا نامحدود با سرعت 40 مگابیت بر ثانیه را در دریافت می‌کنید. اگر از راهکار سازمانی استفاده کنید هزینه ماهانه شما 500 هزار تومان برای هر ماه می‌شود که زی‌تل تا سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را در یک سرویس کاملا نامحدود تضمین می‌کند و امکان این را هم دارید که آی پی استاتیک دریافت کنید.

تا اینجا متوجه شدیم که زی‌تل سرویس‌هایی را برای کاربرد حرفه ای ارائه می‌کند که روی کاغذ هم سرعت خوبی دارند هم حجم نامحدود به شما ارائه می‌دهند. اما چیزی که مهم است عملکرد این سرویس‌دهنده در واقعیت است که ما با مجهز بودن به سرویس سازمانی علاوه بر اینکه استفاده زیادی از این سرویس داشتیم حجم بالایی را هم مصرف می‌کردیم.

عملکرد سرویس

همیشه یکی از مشکلات سرویس‌های پر سرعت و البته نامحدود این است که با گذشت زمان و عبور کردن مصرف شما از یک حد مشخص شاهد کاهش سرعت هستیم. خوشبختانه در این سرویس ما با استفاده طولانی مدت و البته با مصرف بالا هیچ مشکلی پیدا نکردیم و با گذشت چند هفته استفاده از TD-LTE زی‌تل سرعت دقیقا همانند روز اول بود و پایداری هم هیچ مشکلی پیدا نکرد. کیفیت سرویس زی‌تل را می‌توان با سرویس‌های دیدیکیت (dedicated) مقایسه کرد که در آن‌ها افت کیفیت و کاهش سرعت وجود ندارد به سبب اینکه سرویس ارائه شده به شما بین چند نفر به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

اگر بخواهیم عملکرد سرویس را بر اساس اعداد و ارقامی که سرویس‌هایی مانند Speedtest اندازه‌گیری می‌کنند بسنجیم اعداد و ارقام زیر به دست می‌آید. اعداد حاکی از این هستند که سرویس نه تنها سرعت خوبی را ارائه می‌دهد بلکه پینگ پایین نشان دهنده کیفیت خوب سرویس برای بازی‌های آنلاین مانند پابجی است. علاوه بر این اسکرین شاتی که در ادامه و بعد از جدول مشاهده می‌کنید سرعت دانلود توسط این سرویس به کمک نرم‌افزار اینترنت دانلود منیجر را نشان می‌دهد که به کمک آن می‌توانید درک بهتری از سرعت دانلود این سرویس داشته باشید. 

ساعت

پینگ

سرعت دانلود

سرعت آپلود

13.54

32

27.20

9.16

16.55

30

29.62

9.29

 

به هر حال اگر کمی ملموس‌تر بخواهیم به بررسی سرعت سرویس بپردازیم بهترین راه دانلود کردن است. اگر از منبعی که سرعت سرورهای خوبی دارد و سرورهایش توانایی پاسخ به‌سرعت بالای دانلود را داشته باشند به دانلود بپردازید و البته از نرم‌افزاری مانند دانلود منیجر هم استفاده کنید می‌توانید تا 4 مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود داشته باشید که درنهایت فایلی با حجم حدود 1 گیگابایت را در مدت 5 دقیقه می‌توانید دانلود کنید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها