Loading...

میت ایکس در وب‌سایت رسمی هوآوی قرار گرفت

میت ایکس در وب‌سایت رسمی هوآوی قرار گرفت
حتما در خبرها شنیده‌اید که هوآوی دوش به دوش سامسونگ در نمایشگاه MWC 2019 گوشی تاشوی خودش را معرفی کرد که هوآوی میت ایکس نام گرفت.

اگرچه این گوشی تاشو معرفی شده اما هنوز برای فروش در دسترس نیست و در همان مراسم معرفی هوآوی اعلام کرد که میت ایکس از اواسط ۲۰۱۹ عرضه می‌شود اما اکنون در وب‌سایت رسمی فروش هوآوی میت ایکس اضافه شده است و زمان عرضه‌اش برای خرید ژوئن 2019 اعلام شده است.

هنوز قیمتی برای این محصول مشخص نشده است اما اخبار می‌گویند که قیمتش حدود باید چیزی در حدود 2850 دلار باشد. این در حالی است که قیمت گوشی تاشونده سامسونگ یعنی گلکسی فولد در حدود 1980 دلار خواهد بود.

از مشخصات میت ایکس باید به صفحه‌نمایش 8 اینچی آن با کیفیت 2480×2200 پیکسل، اشاره کرد که در حالت باز بودن این اندازه را ارائه می‌دهد و با تا شدن گوشی صفحه‌نمایشی 6.6 را برای کاربر به همراه می‌آورد درحالی‌که در طرف دیگر شاهد صفحه‌نمایشی 6.38 اینچی خواهیم بود.

پردازنده این دستگاه کایرین 980 که کنار خودش حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی را می‌بیند. در بخش اتصالات هم ویژگی جذابی برای را مشاهده می‌کنیم. میت ایکس تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند اما این سیم‌کارت همان‌طور که نانو است قابلیت پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G را دارد.

در بخش دوربین 3 لنز در قاب پشتی در نظر گرفته شده که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان دوربین سلفی هم استفاده کرد. این لنزها توسط لایکا توسعه داده شده‌اند و سنسورهای 40، 16 و 8 مگاپیکسلی دارند.

در نهایت باتری هم ظرفیت 4500 میلی‌آمپری دارد که از شارژ سریع 55 واتی هوآوی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را در مدت 30 دقیقه تا 85 درصد شارژ کنید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها