Loading...

نوکیا 2.2 ارزان قیمت معرفی شد

نوکیا 2.2 ارزان قیمت معرفی شد
HMD Global از یک میان رده زیبای ارزان قیمت به نام نوکیا 2.2 رونمایی کرد. این گوشی تنها 115 دلار قیمت دارد و از نظر طراحی ظاهری و مشخصات فنی بسیار مناسب است.

کمپانی HMD Global تازه‌ترین میان رده خود را به نام نوکیا 2.2 با اندروید وان معرفی کرد. این گوشی تنها 100 دلار قیمت دارد و همچنان از مشخصات فنی و ظاهری مناسبی برخوردار است.

نوکیا 2.2 پنل نمایشی با اندازه مناسب در کنار بدنه پلی کربنات با کیفیت دارد و از نرم افزار تقریبا ناب اندروید بهره می‌برد. این گوشی همچنین از نسخه بتای سیستم عامل اندروید کیو پشتیبانی می‌کند.


 

نوکیا 2.2 به پنل نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر اچ دی پلاس، ناچ قطره‌ای و دوربین سلفی تکی 5 مگا پیکسلی مجهز شده است و در پنل پشتی هم از دوربین تکی 13 مگا پیکسلی به همراه فلش LED بهره می‌برد. این میان رده تازه حسگر اثرانگشت فیزیکی یا زیر صفحه نمایش ندارد و باید از قابلیت تشخیص چهره آن استفاده کنید.

محصول ارزان قیمت نوکیا از پردازنده Helio A22 با هسته‌های چهارتایی قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با رم 2 و 3 گیگابایتی معرفی شده است. میزان حافظه داخلی برای این دو نسخه معادل 16 و 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن را به کمک کارت حافظه جانبی ارتقا دهید. ظرفیت باتری نوکیا 2.2 هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است که برای شارژ آن باید از درگاه microUSB استفاده کنید.


 

نوکیا 2.2 از نظر نرم افزاری مشابه سایر گوشی‌های HMOD Global است که از برنامه اندرود وان پشتیبانی می‌کنند. این گوشی به سیستم عامل نرم افزاری تقریبا ناب اندروید پای مجهز شده و سازنده‌اش مدت زمان حداقل سه سال را برای به روزرسانی‌های نرم افزاری‌اش تضمین کرده است. بدین ترتیب نسخه نرم افزاری اندروید کیو هم برای آن منتشر می‌شود. همین قابلیت کمک می‌کند نوکیا 2.2 از سایر گوشی‌های رقیبا میان رده خود متمایز شود؛ زیرا اغلب سازندگان تمایلی ندارند به روزرسانی‌های نرم افزاری زیادی را برای گوشی‌های سطح پایین خود منتشر کنند. همچنین باید اشاره کنیم که در بدنه نوکیا 2.2 یک دکمه اختصاصی برای دستیار هوشمند گوگل طراحی شده است.

نوکیا 2.2 قرار است از 11 ژوئن (11 خرداد) در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه شود. نسخه 2 / 16 گیگابایتی این گوشی 100 دلار قیمت دارد و نسخه 3 / 32 گیگابایتی آن هم به قیمت حدودی 115 دلار به بازار راه پیدا می‌کند. HMD Global در رویداد معرفی نوکیا 2.2 همچنین اشاره کرده که قصد دارد این گوشی تازه را به قیمت حدودی 112 دلار در بازارهای جهانی عرضه کند، اما از تاریخ دقیق آغاز عرضه جهانی و گسترده آن چیزی نگفته است.

منبع :  جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها