Loading...

کدام گوشی‌های هوآوی اندروید Q را دریافت خواهند کرد؟

کدام گوشی‌های هوآوی اندروید Q را دریافت خواهند کرد؟
اگرچه که هنوز تا انتشار نسخه نهایی اندروید Q مدت زیادی باقی مانده است، اما به‌تازگی گزارشاتی منتشر شده که در آن‌ها فهرستی از گزینه‌های احتمالی برای دریافت اندروید Q دیده می‌شود.

هوآوی هنوز به صورت رسمی از EMUI جدید خود رونمایی نکرده اما فاز آزمایشی جدیدترین نسخه از پوسته اختصاصی این شرکت به نام EMUI 10 آغاز شده است. به این ترتیب، نسخه بتای اولیه EMUI 10 که بر اساس اندروید Q ساخته شده اکنون در دسترس تعدادی از محصولات این شرکت قرار گرفته است.

در گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده فهرستی از دستگاه‌های هوآوی دیده می‌شود که قرار است EMUI 10 را دریافت کنند. البته فراموش نکنید که این فهرست به صورت رسمی از طرف هوآوی اعلام نشده اما شماری از رسانه‌ها آن را بر روی خروجی‌های خود کار کرده‌اند.

تلفن‌های هوشمندی که قرار است آپدیت اندروید Q را دریافت کنند شامل هوآوی پی 30، پی 30 پرو، پی 30 لایت، میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس 5G، پی اسمارت 2019، پی اسمارت پلاس 2019، پی اسمارت زد، پی 20 و پی 20 پرو است.

در یکی از گزارشات عنوان شده که این شرکت آزمایش داخلی رابط کاربری EMUI 10 را با هوآوی پی 30 پرو آغاز کرده است. همان طور که گفته شد، این رابط کاربری بر اساس نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید Q ساخته شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره آپدیت EMUI در دسترس نیست، اما تصاویر صفحه خانگی آن نشان می‌دهد که هوآوی تصمیم به بازطراحی آیکن‌های استاندارد رابط کاربری خود گرفته است. با این حال، هیچ چیزی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و احتمالا در هفته‌های آتی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

به فاصله کوتاهی پس از انتشار خبر تحریم هوآوی اعلام شد که میت 20 پرو از فهرست تلفن‌های هوشمندی که در برنامه بتای اندروید Q قرار دارند خارج شده است. با این حال، ماه گذشته دوباره قرار شد که این دستگاه نیز به برنامه بتای اندروید اضافه شود.

انتظار می‌رود گوگل در ماه اوت امسال نسخه نهایی اندروید Q را منتشر کند. این سیستم عامل ابتدا برای دستگاه‌های پیکسل و تلفن‌هایی مثل ایسوس زنفون 5z، اسنشال PH-1، نوکیا 8.1، هوآوی میت 20 پرو، ال جی G8 تینکیو، وان پلاس 6، وان پلاس 6T، وان پلاس 7، وان پلاس 7 پرو، اوپو رنو، ریل‌می 3 پرو، ردمی K20 پرو، سونی اکسپریا XZ3، تکنو اسپارک 3 پرو، ویوو X27، ویوو NEX S، ویوو NEX A، شیائومی می 9 و شیائومی می میکس 3 فایو جی منتشر می‌شود که نام آن‌ها در برنامه بتای اندروید Q آمده بود.

منبع :  جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها