Loading...

گوشی هواوی نوا 5i پرو رسما رونمایی شد

گوشی هواوی نوا 5i پرو رسما رونمایی شد
شرکت هواوی یک گوشی جدید معرفی کرد. هواوی نوا 5i پرو به دوربین اصلی چهارگانه و حفره درون نمایشگر مجهز شده است.

هواوی امروز مراسمی را در کشور چین برگزار کرد که علاوه بر اعلام قیمت گوشی میت 20 ایکس 5G برای بازار این کشور، از یک اسمارت فون جدید نیز رونمایی کرد. هواوی نوا 5i پرو نسخه قدرتمندتر و پیشرفته‌تر گوشی نوا 5i محسوب می‌شود که مجهز به چیپست اسنپدراگون 710 در ماه ژوئن سال جاری رسما معرفی شد. هواوی نوا 5i پرو به پردازنده جدید سازنده خود، کایرین 810 مجهز شده و دارای حفره درون نمایشگر است. روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد.

هواوی نوا 5i پرو به پنل پشتی و جلویی شیشه‌ای مجهز شده و دارای فریم فلزی است. ابعاد این دستگاه برابر با 8.3 × 73.9 × 156.1 میلی‌متر بوده و وزن آن به 178 گرم می‌رسد. در جلوی این اسمارت فون شاهد حضور یک نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم که در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته است. این صفحه نمایش موفق به کسب تاییدیه TUV Rheinland شده و دارای نسبت تصویر 19.5:9 است. نحوه طراحی پنل این دستگاه به گونه‌ای بوده که نور آبی آن کمترین آسیب ممکن را به چشم وارد می‌کند.

چیپست Kirin 810 مورد استفاده در این اسمارت فون از 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.27 گیگاهرتز بهره می‌برد و با لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شده است. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند هواوی از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند که البته درگاه آن به صورت هیبریدی در نظر گرفته شده است. در همین راستا کاربر می‌تواند از سیمکارت دوم و یا کارت حافظه خارجی استفاده کند و امکان استفاده همزمان از آن‌ها وجود ندارد.

هواوی نوا 5i پرو به صورت پیش فرض از اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد. فناوری GPU Turbo 3.0 برای این دستگاه در نظر گرفته شده که تجربه گیمینگ مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه درون یک المان مربعی شکل قرار گرفته که در کنار آن فلاش LED و در زیر، سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که با سنسورهای 8 مگاپیکسلی واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از سنسور 32 مگاپیکسلی قرار گرفته شده درون حفره نمایشگر استفاده کنند.

دوربین سلفی و اصلی در نظر گرفته شده برای هواوی نوا 5i پرو از تکنولوژی ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل بهره می‌برند که باعث بهبود کیفیت تصاویر و همچنین ثبت عکس‌های روشن‌تر در شرایط نوری ضعیف می‌شود. از دیگر ویژگی‌های دوربین این اسمارت فون هواوی می‌توان به حالت پرتره، حالت زیبایی با استفاده از هوش مصنوعی، امکان شناسایی صحنه با استفاده از هوش مصنوعی و HDR اشاره کرد.

این گوشی هوشمند به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران برای شارژ این محصول باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. از سایر ویژگی‌های هواوی نوا 5i پرو می‌توان به پشتیبانی از 4G VoLTE دوگانه، وای فای 801.11ac، بلوتوث 5.0، GPS و جک 3.5 میلی‌متر هدفون اشاره کرد. کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های مشکی، سبز و شفق قطبی سفارش دهند.

در صورتی که قصد خرید این گوشی هوشمند مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشید، باید 319 دلار به شرکت هواوی هزینه پرداخت کنید. نسخه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه با قیمت 363 دلار به فروش می‌رسد و بالاترین نسخه آن مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 407 دلار دارد. هواوی اعلام کرده فروش گوشی نوا 5i پرو را از تاریخ 2 آگوست آغاز می‌کند.

منبع: جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها