Loading...

گوشی مرموز شیائومی در TENAA مشاهده شد

گوشی مرموز شیائومی در TENAA مشاهده شد
شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند 5G است چرا که به تازگی این محصول در وب‌سایت TENAA حضور پیدا کرده است.

انتظار می‌رود شیائومی در ماه اکتبر سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی Mi MIX رونمایی کند. در اکتبر سال گذشته میلادی با گوشی شیائومی Mi MIX 3 مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 ملاقات کردیم. اوایل امسال این شرکت چینی از نسخه 5G این اسمارت فون مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 رونمایی کرد. با توجه به این موارد، این احتمال وجود دارد که نسل آینده این دستگاه نیز قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه باشد. در حالی که شایعات زیادی پیرامون شیائومی می میکس 4 وجود دارد، به تازگی یک گوشی 5G شیائومی در دیتابیس TENAA مشاهده شده است. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور شیائومی می میکس 4 یا Mi MIX 3s باشد.

دیتابیس TENAA این اسمارت فون را با شماره مدل M1908F1XE ثبت کرده است. در این لیست اطلاعاتی در رابطه با این محصول به چشم نمی‌خورد؛ با این حال به پشتیبانی آن از شبکه ارتباطی 5G اشاره شده است. در اکتبر 2017 شیائومی از گوشی Mi MIX 2 رونمایی کرد و در مارس 2018 نسخه بهبودیافته آن، Mi MIX 2s در معرض دید عموم قرار گرفت. شیائومی Mi MIX 2s دارای شماره مدل M1803D5XE بود که شبیه به شماره مدل M1908F1XE گوشی 5G شیائومی است. با اینکه احتمال رونمایی از شیائومی می میکس 3 اس وجود دارد، شایعات به شیائومی Mi MIX 4 اشاره می‌کنند.

به تازگی مدیر محصولات شیائومی، Wang Teng ادعا کرده که گوشی شیائومی می میکس 4 از شارژ بی‌سیم سریع‌تری در مقایسه با شیائومی Mi 9 پشتیبانی می‌کند. احتمالا این فبلت قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع‌تر از 20 وات خواهد بود. در ماه مه گزارشی از سوی XDA Developers در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که به کدنام هرکول برای پرچمدار آینده شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 855 اشاره می‌کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی تکی مجهز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، شارژ وایرلس و تراشه NFC اشاره کرد.

تا به امروز شیائومی از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی‌های سری می میکس استفاده نکرده است. این احتمال وجود دارد که هرکول همان Mi MIX 4 باشد. این اسمارت فون مانند نسل‌های گذشته خود از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار خواهد بود. در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها