Loading...

اپل با همکاری شرکت Mophie اولین شارژر جایگزین ایرپاور را روانه بازار می‌کند

اپل با همکاری شرکت Mophie اولین شارژر جایگزین ایرپاور را روانه بازار می‌کند
اپل می‌خواهد با همکاری شرکت Mophie به صورت رسمی اولین شارژر بیسیم با قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه را روانه بازار کند. قیمت پایه این دستگاه 99 دلار است.

از روزی که خبر توقف پروژه تولید ایرپاور اپل اعلام شد، بسیاری از شرکت‌ها دست به تولید شارژرهای بیسیم جایگزین زده‌اند. حالا به نظر می‌رسد که خود کوپرتینویی‌ها در حال آماده شدن برای عرضه شارژر بی‌سیمی هستند که به عنوان جایگزین ایرپاور قرار است به بازار بیاید.

بر اساس این خبر که نخستین بار توسط خبرنگار نشریه بلومبرگ اعلام شد، اپل از هفته آینده با همکاری شرکت تولیدکننده لوازم جانبی Mophie دست به عرضه جایگزین‌های جذابی برای ایرپاور خواهد زد. مطابق فهرستی که چند وقت پیش در یک فروشگاه آمریکای لاتینی اپل منتشر شده بود، دو مدل از این دستگاه وجود دارد که یکی امکان شارژ دو دستگاه و دیگری امکان شارژ همزمان سه دستگاه را فراهم می‌کند. این محصولات در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اروپایی موجود هستند و احتمالا به زودی وارد آمریکا هم می‌شوند.

شارژر دوگانه Mophie شامل دو سطح شارژ بیسیم Qi است. هر دو بخش این پایه شارژر می‌تواند تا حداکثر ۷.۵ وات انرژی منتقل کند که در مقایسه با بسیاری از شارژرهای دوگانه موجود در بازار قابل ملاحظه است. علاوه بر این، یک پورت USB-A روی بدنه این محصول وجود دارد که می‌توانید از آن برای شارژ دستگاه دیگری مثل اپل واچ استفاده کنید.

محصول دوم شارژر سه‌گانه Mophie است. این دستگاه هم دو سطح شارژ Qi دارد که کنار آن پایه‌ای برای شارژ اپل واچ قرار گرفته است. این شارژر هم می‌تواند دستگاه‌های مجهز به فناوری Qi را با سرعت ۷.۵ وان شارژ کند.

با این حال به نظر می‌رسد که شارژر سه‌گانه Mophie نمی‌تواند دو آیفون را به صورت همزمان شارژ کند چون روی بدنه این دستگاه برشی اختصاصی برای ایرپاد وجود دارد. علاوه بر این، موقعیت پایه شارژر اپل واچ احتمالا مانع از شارژ دو آیفون بر روی این دستگاه می‌شود.

از نظر طراحی، شارژرهای جدید Mophie بدنه‌ای شیشه‌ای دارند که البته در مقایسه با طرح پیشنهادی ایرپاور خیلی ضخیم هستند. شارژر Dual Mophie Charging Base از هفته آینده با قیمت ۹۹ دلار و شارژر سه‌گانه این شرکت با قیمت ۱۶۶ دلار روانه بازار می‌شوند.

در چند وقت اخیر شارژرهای بیسیم زیادی با قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه به بازار آمدند اما این نخستین باری است که یکی از این دستگاه‌ها قرار است رسما توسط اپل فروخته شود. البته کوپرتینویی‌ها شارژر Belkin را هم در ویترین محصولات خود دارند، اما این شارژر فقط از یک دستگاه Qi پشتیبانی می‌کند.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها