Loading...

گوشی Realme X2 pro از پردازنده +Snapdragon 855 و دوربینی چهارگانه بهره می‌برد

گوشی Realme X2 pro از پردازنده +Snapdragon 855 و دوربینی چهارگانه بهره می‌برد
امروزه قیمت یک گوشی هوشمند فاکتور بسیار مهمی برای خریداران است و بسیاری از شرکت ها سعی در آن دارند تا گوشی های قدرتمندی باقیمت مناسب راهی بازار کنند

پیش‌تر در هفته گذشته ژو کی رئیس بازاریابی Realme در چین گفته بود این شرکت به‌زودی اولین گوشی مجهز به پردازنده snapdragon خود را معرفی می‌کند. طبق پیش‌بینی‌ها این گوشی Realme X2 pro نام خواهد داشت و قرار است در اواسط ماه جاری در کشور چین عرضه گردد. همچنین با توجه به صفحه اروپایی موجود در وب‌سایت این گوشی می‌توان انتظار حضور آن در بازار کشورهای اروپایی را نیز داشت.

شرکت برای گوشی Realme X2 pro از تگ لاین پرچم‌داری با سرعت بی‌نظیر استفاده کرده است زیرا اولین گوشی‌ای خواهد بود که در این رنج قیمتی از پردازنده snapdragon 855+ استفاده می‌کند.

این گوشی قرار است به دوربینی چهارگانه مجهز شود که دوربین اصلی آن لنز GW1 64 است و دوربین ثانویه زاویه ۱۱۵ درجه‌ای دارد و دو دوربین دیگر برای تصاویر تله فوتو و پرتره استفاده می‌شوند. این چهار سنسور در کنار هم زوم هیبریدی ۲۰ برابری را فراهم می‌سازند. در صفحه رسمی این شرکت اعلام کرده که این گوشی تا ۴ اکتبر به امکانات دیگری نیز مجهز خواهد شد و به نظر می‌رسد بعد از این تاریخ باید منتظر معرفی رسمی این گوشی باشیم.

در گزارش‌های پیشین شاهد بودیم که نمایشگری با ناچ قطره‌ای و فریم ریت ۹۰ هرتزی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. رزولوشن گوشی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ خواهد بود و ابعاد تصویر نسبتا مرتفع ۲۰:۹ است. این گوشی همچنین مجهز به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود.

در رابطه با دیگر مشخصات گوشی نمی‌توان نظر چندانی داد. در بخش باتری با توجه به پسوند پرو در این گوشی می‌توان انتظار تکنولوژی شارژ سریع ۳۰ واتی را داشت.

از جمله کشورهایی این گوشی در آن عرضه می‌شود هند است اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت این موضوع را تایید کرد.. Realme قصد دارد یک گوشی گیمنیگ نیز در کشور هند معرفی کند و امکان دارد در کنار آن از گوشی Realme X2 Pro رونمایی کند.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها