Loading...

ال جی G Pad 5 از راه رسید

ال جی G Pad 5 از راه رسید
ال جی از تبلت جدید خود رونمایی کرد. ال جی G Pad 5 دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است.

ال جی G Pad 5 10.1 به صورت رسمی معرفی شد. این تبلت با شماره مدل LM-T600L در وب‌سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است. هفته گذشته شاهد انتشار رندرهایی از این محصول بودیم که سبک طراحی آن را به نمایش می‌گذاشت. این تبلت جدید به عنوان نسل جدید ال جی G Pad 4 که در سال 2017 معرفی شده بود، وارد بازار می‌شود. این تبلت ال جی به صفحه نمایش بزرگی مجهز شده و همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

ال جی G Pad 5 به نمایشگر 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. ال جی برای این نمایشگر فیلتر نور آبی در نظر گرفته تا از آسیب به چشمان کاربران جلوگیری شود. این تبلت از حالت سیاه و سفید بهره می‌برد که برای استفاده از آن در شرایط نوری ضعیف مناسب است. قدرت این محصول توسط چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.34 گیگاهرتز تامین می‌شود. این پردازنده را 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.0 همراهی می‌کند که البته قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت است.

 

دوربین اصلی این تبلت ال جی 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. انرژی ال جی G Pad 5 توسط یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 است. این محصول به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است. از راه‌های ارتباطی این دستگاه می‌توان به بلوتوث 4.2، وای فای، USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. سنسور اثر انگشت این تبلت روی فریم آن قرار گرفته است.

ابعاد ال جی G Pad 5 10.1 برابر با 8 × 150.7 × 247.2 میلی‌متر بوده و وزن آن به 498 گرم می‌رسد. روی پنل پشتی این تبلت از روکش فلزی استفاده شده که حس یک محصول باکیفیت را به کاربر منتقل می‌کند. این تبلت ال جی تنها در رنگ نقره‌ای به فروش می‌رسد و قیمت 380 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه این دستگاه خارج از بازار کره جنوبی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها