Loading...

شیائومی Mi Note 10 مجهز به دوربین اصلی پنج‌گانه معرفی شد

شیائومی Mi Note 10 مجهز به دوربین اصلی پنج‌گانه معرفی شد
شیائومی Mi Note 10 به همراه Mi Note 10 Pro از راه رسید. شیائومی می نوت 10 و برادر آن به دوربین اصلی پنج‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

شیائومی از گوشی‌های هوشمند جدید خود در کشور اسپانیا رونمایی کرد. گوشی شیائومی می نوت 10 و می نوت 10 پرو به سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود مجهز شده‌اند. شیائومی Mi Note 10 نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 Pro محسوب می‌شود، در حالی که تفاوت می نوت 10 و نسخه پرو آن، مربوط به لنز 8P مورد استفاده در نسخه پرو است. این گوشی‌های هوشمند به بدنه شیشه‌ای مجهز شده‌اند و روی پنل جلویی و پشتی آن‌ها گوریلا گلس 5 کشیده شده تا مقاومت آن‌ها افزایش پیدا کند. شیائومی نمایشگر این گوشی‌های هوشمند را Arc AMOLED نام‌گذاری کرده است.

صفحه نمایش مورد استفاده در این محصولات حاشیه کمی دارد و همچنین در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. کاربران می‌توانند این گوشی‌های هوشمند را در رنگ‌های سبز (Aurora Green)، سفید (Glacier White) و مشکی (Midnight Black) سفارش دهند. نمایشگر 6.47 اینچی AMOLED این گوشی‌های هوشمند دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 است. این صفحه نمایش موفق به کسب تاییدیه TUV Rheinland برای فیلتر کردن نورهای آبی شده است. شیائومی برای این محصولات خود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در نظر گرفته که ضخامت آن در مقایسه با گذشته، 88 درصد کاهش داشته است. علاوه بر این موضوع، این سنسور فضای بیشتری از صفحه نمایش را پوشش می‌دهد.

وظیفه تامین قدرت شیائومی می نوت 10 بر عهده چیپست اسنپدراگون 730G بوده که این پردازنده در نسخه پرو این گوشی هوشمند نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی Mi Note 10 به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و مدل پرو آن از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی پنج گانه مجهز شده است. سنسورهای مورد استفاده در این دستگاه چیدمان عمودی دارند.

اولین سنسور در این دوربین، 5 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.0 است. این سنسور امکان زوم اپتیکال 5 برابری، زوم هیبریدی 10 برابری و زوم دیجیتال 50 برابری را برای کاربران فراهم می‌کند. این سنسور به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. سنسور دوم، 12 مگاپیکسلی و از نوع تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.0 و قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری است. سنسور سوم این دوربین، 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.69 است. این سنسور از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. سنسور چهارم و پنجم به ترتیب 20 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو است. در کنار این دوربین شاهد قرارگیری دو فلاش دوگانه هستیم.

شیائومی Mi Note 10 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 5260 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی است. لازم به ذکر است؛ در جعبه این دستگاه شارژر 30 واتی وجود دارد و نیازی به خرید جداگانه آن نیست. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به فرستنده اینفرارد، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و صدای Hi-Res اشاره کرد. این گوشی‌های هوشمند به صورت پیش فرض به رابط کاربری MIUI 11 مجهز شده‌اند که چندین ویژگی مانند دارک مود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی می نوت 10 با قیمت 549 یورو وارد بازار می‌شود و شیائومی Mi Note 10 پرو با قیمت 649 یورو به فروش می‌رسد. این گوشی‌های هوشمند از تاریخ 15 نوامبر در ایتالیا و اسپانیا به فروش می‌رسند و از تاریخ 18 نوامبر وارد بازار فرانسه می‌شوند. کاربران در کشورهای آلمان، انگلستان و بلژیک نیز در آینده نزدیک قادر به خریداری آن خواهند بود.

منبع: جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها