Loading...

A7سامسونگ گلکسی 1 5G در راه است

A7سامسونگ گلکسی 1 5G در راه است
بر اساس اطلاعات جدید، شرکت سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی گلکسی A71 5G رونمایی می‌کند. این دستگاه به چیپست اگزینوس 980 مجهز می‌شود.

سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان، وضعیت مناسبی در بازار چین ندارد. همانطور که می‌دانید، چین بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و در همین راستا، از اهمیت بالایی برای شرکت‌ها برخوردار است. سهم سامسونگ در بازار این کشور در سال‌های اخیر با کاهش شدیدی روبه‌رو شده و این شرکت تولید گوشی‌های هوشمند خود در کشور چین را از اکتبر 2019 متوقف کرده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد دوباره به بازار چین بازگردد و فروش خود در این کشور را افزایش دهد. این شرکت کره‌ای امیدوار است با افزایش محبوبیت گوشی‌های 5G در چین، فروش محصولات خود را بیشتر کند. سامسونگ در آینده نزدیک گوشی تاشو خود با نام W20 5G را در کشور چین معرفی می‌کند. علاوه بر این گوشی هوشمند، این شرکت کره‌ای به دنبال رونمایی از یک گوشی 5G میان‌رده از محصولات سری گلکسی A است.

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A7160 در حال توسعه است. این دستگاه گلکسی A71 بوده و نسخه 5G آن دارای شماره مدل SM-A716B است. در حال حاضر سامسونگ گوشی گلکسی A90 5G را در بازار چین به فروش می‌رساند. به نظر می‌رسد گلکسی A71 5G اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به چیپست اگزینوس 980 باشد. سامسونگ هم اکنون در گوشی‌های 5G خود از چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9825 استفاده می‌کند؛ با این حال برای گوشی‌های 5G میان‌رده باید به دنبال یک پردازنده ارزان‌تر باشد که ظاهرا سامسونگ اگزینوس 980 برای چنین هدفی توسعه پیدا کرده است.

سامسونگ اولین شرکتی نخواهد بود که یک گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اگزینوس 980 وارد بازار می‌کند. گوشی ویوو X30 مجهز به این پردازنده وارد بازار چین خواهد شد. چیپست اگزینوس 980 دارای 8 هسته پردازشی بوده که با معماری 8 نانومتری توسعه یافته است. این پردازنده دارای 2 هسته Cortex-A77 و 6 هسته Cortex-A55 است و از پردازنده گرافیکی Mali-G76 بهره می‌برد. مودم 5G در این پردازنده ادغام شده و در مقایسه با پردازنده اگزینوس 9825 انرژی کمتری مصرف می‌کند. چیپست اگزینوس 980 از استاندارد وای فای 6 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده قادر به پشتیبانی از HDR10+ و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی است.

منبع :  جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها