Loading...

آنر X10 سیستم خنک‌سازی گرافینی خواهد داشت

آنر X10 سیستم خنک‌سازی گرافینی خواهد داشت
بر اساس مطلب جدیدی که توسط اکانت افشاگر Digital chat station منتشر شده، ظاهرا آنر 10X نیز مثل سری میت گوشی‌های هوآوی از سیستم خنک‌سازی گرافینی استفاده می‌کند.

جورج ژائو، مدیر برند آنر، پیش‌تر تایید کرده بود که آنر ایکس ۱۰ در تاریخ ۳۱ اردیبهشت معرفی می‌شود. با این حال، کمپین تبلیغاتی این دستگاه هنوز شروع نشده و انتظار داریم که در چند روز آینده شاهد آغاز تبلیغات برای آنر ایکس ۱۰ باشیم. ولی فعلا رندر کامپیوتری تازه‌ای از این موبایل به دست آمده که سیستم خنک‌سازی آنر ایکس ۱۰ را نشان می‌دهد.

در حال حاضر بخش عمده‌ای از مشخصات آنر ایکس ۱۰ لو رفته و حالا ما می‌دانیم که این گوشی از سیستم خنک‌سازی گرافینی استفاده می‌دهد. اکانت افشاگر Digital Chat Station در پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو این تصویر را منتشر کرده می‌گوید این دستگاه می‌تواند سیستمی مشابه سری میت هوآوی داشته باشد.

انتظار می‌رود که آنر ایکس ۱۰ ارزان‌ترین موبایل 5G هوآوی باشد. با این حال، دستگاه‌های 5G بیشتر گرم می‌شوند و نسبت به دستگاه‌های 4G بیشتر از باتری استفاده می‌کنند. بنابراین سیستمی مبتنی بر گرافین می‌تواند تفاوت چشمگیری در کنترل دمای آن‌ها ایجاد کند.

طبق شایعات، آنر ایکس ۱۰ نمایشگری ۶.۶۳ اینچی ازنوع LCD با رزولوشن +FHD خواهد داشت. این دستگاه در بخش سلفی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. آنر ایکس ۱۰ با چیپست Kirin 820 5G به بازار می‌آید و همراه خود حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

در قاب عقب این تلفن هوشمند دوربین سه‌گانه‌ای قرار می‌گیرد که شامل لنزهای اصلی ۴۰ مگاپیسکلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی است. انتظار داریم که لنز اصلی آنر ایکس ۱۰ همان سنسور IMX600 RYYB سونی باشد. دستگاه مذکور همچنین یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سازگار است.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها