Loading...

پرچمدار خوش‌قیمت Realme X3 SuperZoom با تمرکز بر دوربین معرفی شد

پرچمدار خوش‌قیمت Realme X3 SuperZoom با تمرکز بر دوربین معرفی شد
گوشی جدید خانواده X ریلمی پرچمداری به نام Realme X3 SuperZoom است که از زوم 60 برابری پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت جذابی برای عکاسی نجومی است.

ریلمی اخیرا با معرفی Realme X3 SuperZoom به سراغ رونمایی از موبایلی از خانواده X رفته که بر قابلیت زوم دوربین تمرکز دارد. این گوشی جدیدترین پرچمدار خوش قیمت ریلمی است که از لنز پریسکوپ استفاده می‌کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند بیندازیم.

Realme X3 SuperZoom دوربینی چهارگانه دارد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. در کنار این لنز، یک لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود دارد که به صورت اپتیکی تثبیت شده و از زوم ۵ برابری پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد حضور یک لنز ماکرو و یک لنز فوق عریض با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای هستیم. دوربین این گوشی از قابلیت‌هایی مثل Nightscape 4.0، نایت‌اسکیپ پرو، الترا نایت‌اسکیپ و حالت Tripod یا «سه‌پایه» پشتیبانی می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جذاب دوربین این گوشی حالت جدیدی به نام Starry Mode است که به شما اجازه می‌دهد با موبایل ریلمی عکاسی نجومی انجام دهید. این قابلیت با استفاده از لنز اصلی یا تله‌فوتو فعال می‌شود و برای دستیابی به بهترین کیفیت ممکن از بهینه‌سازی سطح نرم‌افزار استفاده می‌کند. نحوه عملکرد این قابلیت به این شکل است که فرآیند کار با فوکوس دوربین به حالت بی‌نهایت آغاز می‌شود و اگر گوشی روی سه‌پایه باشد در مدت زمان ۴ دقیقه بیش از ده عکس گرفته می‌شود. وقتی عکس‌ها گرفته شد، نور ستاره‌ها افزایش یافته، موقعیت آن‌ها با توجه به چرخش زمین تنظیم می‌شود و در نهایت فرآیند کاهش نویزِ چند فریمی صورت می‌گیرد تا تصویری تمیز و شفاف به وجود آید.

در بخش سلفی Realme X3 SuperZoom دو دوربین وجود دارد که شامل لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای است. قابلیت نایت‌اسکیپ برای تصاویر سلفی هم در دسترس است. همچنین برای فیلم‌برداری می‌توانید به حالت‌هایی مثل اسلوموشن، بوکه، تثبیت تصویر و UIS Max دسترسی داشته باشید.

Realme X3 SuperZoom از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. ریلمی مدعی است که این گوشی سریع‌ترین تلفن هوشمند دنیا با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است و سرعت فرکانس آن به ۲.۹۶ گیگاهرتز می‌رسد. علاوه بر این، کانال‌های خنک‌سازی خاصی روی این دستگاه قرار گرفته تا حرارت آن کنترل شود.

ایکس ۳ سوپر زوم نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. نرخ نوسازی این گوشی با توجه به اپلیکیشن‌ها و محتوا تغییر می‌کند تا در عمر باتری آن صرفه‌جویی شود. حداکثر روشنایی صفحه ۴۸۰ نیت است و روی نمایشگر پوشش محافظ ۲.۵ بعدی گوریلا گلس ۵ قرار گرفته است.

ریلمی X3 سوپر زوم از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با شارژ سریع ۳۰ واتی سازگار است. این باتری می‌تواند ظرف مدت کمتر از یک ساعت از صفر تا صد شارژ شود. حسگر اثر انگشت در این گوشی در پهلوی آن قرار گرفته است.

Realme X3 SuperZoom با قیمت پایه ۴۹۹ دلار وارد بازار اروپا می‌شود. این تلفن هوشمند در رنگ‌های سفید و آبی به بازار می‌آید.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها