Loading...

ویدئوی کانسپت از آیفون ۸

ویدئوی کانسپت از آیفون ۸
هنوز آیفون ۷ هم معرفی نشده که یک طراح خوش‌ذوق کانسپتی از آیفون ۸ طراحی و منتشر کرده است! پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را، که در آن ویژگی‌های مختلف و عجیبی برای آیفون در نظر گرفته شده، از دست ندهید.

اگر با روند معرفی آیفون‌ها و نام‌گذاری آنها آشنا باشید، می‌دانید که باید سه سال دیگر منتظر معرفی آیفون ۸ شرکت اپل باشیم. اما همین حالا Jermaine Smit کانسپتی ویدئویی از آیفون ۸ منتشر کرده که دیدنش خالی از لطف نیست.

طراحی آیفون ۸ اسمیت ساده و درعین‌حال عجیب است. در بخش جلویی دستگاه صفحه نمایشی با رزولوشن 2K قرار گرفته و در بخش پشتی نیز صفحه نمایشی با رزولوشن پایین ۴۸۰ پی قرار دارد. دلیل وجود این دو صفحه نمایش کاهش مصرف انرژی دستگاه ذکر شده است. درواقع وقتی کاربر کار معمولی دارد، می‌تواند از صفحه نمایش با رزولوشن ۴۸۰پی استفاده کند و زمانی که می‌خواهد تصاویر را با کیفیت بالا ببیند، سراغ صفحه نمایش 2K می‌رود. علاوه بر این، وجود دو صفحه نمایش باعث شده دوربین جلویی دستگاه حذف شود و به این ترتیب اگر کاربر بخواهد سلفی بگیرد، می‌تواند از صفحه نمایش پشتی و دوربین اصلی دستگاه استفاده کند که رزولوشن بالاتری دارد.

علاوه بر صفحه نمایش دوگانه، این کانسپت از آیفون ۸ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین در لبه کناری دستگاه بخشی مشکی‌رنگ قرار گرفته که وظیفه‌اش گستراندن کیبورد روی سطحی است که گوشی روی آن قرار دارد. به‌واسطه کیبورد لیزری تایپ با آیفون ۸ بسیار راحت‌تر خواهد بود.

اگرچه این ویدئو جذاب است و ویژگی‌های آیفون ۸ هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، بعید است به این زودی شاهد معرفی آیفونی با این ویژگی‌ها باشیم. شاید حتی هرگز آیفونی با ویژگی‌های این کانسپت نبینیم! اما به‌هرحال تماشای این ویدئو خالی از لطف نیست. از شما دعوت می‌کنیم این ویدئوی کانسپت را ببینید.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها