رموز بازاریابی در توییتر
مطالبی که هر فرد یا شرکت توییت می کند رنگ و بوی ویژه و منحصر به فرد خود را دارد اما مهم این است که مطلب وی باید قانع کننده و جذاب باشد تا بتواند افراد را به سوی خود بکشاند. اگر جذاب ننویسید خواننده احتمالی زمان خود را در صفحه ی شما خرج نخواهد کرد. بنابراین، برای آنکه بتوانید مخاطب خود را جذب کنید سعی کنید مطالبی که می نویسید منطبق با برندتان باشد. در مورد صلاحیت های خود فکر کنید و از آنها بنویسید.
با داشتن چیزی بالغ بر 302 میلیون کاربر فعال، توییتر را نمی توان از دست داد. به همین منظور نکاتی را برای ارتقاء سطح بازاریابی شما در توییتر ارائه می کنیم:
1.دوباره توییت کردن مطالب جالب
اگر بر اساس هش تگ ها مطلب بیابید تعداد افراد بیشتری شما را فالو (دنبال) می کنند.
2.زیاد توییت کنید
برای آنکه مطمئن شوید حساب کاربری شما فعال باقی می ماند، حداقل یکبار در روز مطلب بگذارید. اگر از یک حساب توییتر برای برند و شغل خود استفاده می کنید، هیچ محدودیتی وجود ندارد شاید نیاز باشد که هر 5 دقیقه یک مطلب بارگذاری کنید. بسیاری از افراد ممکن است بخواهند صفحه شما را دنبال کنند؛ نباید آنها را منتظر بگذارید.
3.با مخاطبان (follower) خود ارتباط برقرار کنید
نقل کردن آنچه خود گفته اید همانند پاسخ دادن به نظر دیگران در مورد پست شما دارای اهمیت است. اگر کسی شما را
مطالبی که هر فرد یا شرکت توییت می کند رنگ و بوی ویژه و منحصر به فرد خود را دارد اما مهم این است که مطلب وی باید قانع کننده و جذاب باشد تا بتواند افراد را به سوی خود بکشاند. اگر جذاب ننویسید خواننده احتمالی زمان خود را در صفحه ی شما خرج نخواهد کرد. بنابراین، برای آنکه بتوانید مخاطب خود را جذب کنید سعی کنید مطالبی که می نویسید منطبق با برندتان باشد. در مورد صلاحیت های خود فکر کنید و از آنها بنویسید.
با داشتن چیزی بالغ بر 302 میلیون کاربر فعال، توییتر را نمی توان از دست داد. به همین منظور نکاتی را برای ارتقاء سطح بازاریابی شما در توییتر ارائه می کنیم:
1.دوباره توییت کردن مطالب جالب
اگر بر اساس هش تگ ها مطلب بیابید تعداد افراد بیشتری شما را فالو (دنبال) می کنند.
2.زیاد توییت کنید
برای آنکه مطمئن شوید حساب کاربری شما فعال باقی می ماند، حداقل یکبار در روز مطلب بگذارید. اگر از یک حساب توییتر برای برند و شغل خود استفاده می کنید، هیچ محدودیتی وجود ندارد شاید نیاز باشد که هر 5 دقیقه یک مطلب بارگذاری کنید. بسیاری از افراد ممکن است بخواهند صفحه شما را دنبال کنند؛ نباید آنها را منتظر بگذارید.
3.با مخاطبان (follower) خود ارتباط برقرار کنید
نقل کردن آنچه خود گفته اید همانند پاسخ دادن به نظر دیگران در مورد پست شما دارای اهمیت است. اگر کسی شما را توییت کرد (@yourtwitter) حتما در اسرع وقت به او پاسخ دهید. حتی شما می توانید از توییتر برای پاسخگویی به سوالات مشتریان خود استفاده کنید.
4.فعالیت های روز
همیشه از وقایع روز بهره ببرید. در صفحه اصلی توییتر توییت هایی که بیشتر از همه هش تگ شده اند لیست خواهند شد. شما نیز می توانید در مورد مهمترین آنها چیزی بنویسید. این کار سبب می شود شما نیز در جستجوها راحتتر دیده شوید.
توییتر در حال گسترش است در نتیجه بهتر است آن را نادیده نگیرید و بخشی از برنامه ریزی بازاریابی سایت خود را توییتری کنید.
کرد (@yourtwitter) حتما در اسرع وقت به او پاسخ دهید. حتی شما می توانید از توییتر برای پاسخگویی به سوالات مشتریان خود استفاده کنید.
4.فعالیت های روز
همیشه از وقایع روز بهره ببرید. در صفحه اصلی توییتر توییت هایی که بیشتر از همه هش تگ شده اند لیست خواهند شد. شما نیز می توانید در مورد مهمترین آنها چیزی بنویسید. این کار سبب می شود شما نیز در جستجوها راحتتر دیده شوید.
توییتر در حال گسترش است در نتیجه بهتر است آن را نادیده نگیرید و بخشی از برنامه ریزی بازاریابی سایت خود را توییتری کنید.