Loading...

دلایل ارتقا به ویندوز 10

دلایل ارتقا به ویندوز 10
بالاخره بعد از ماه‌ها استفاده و آزمودن نسخه‌های آزمایشی، امروز نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید تا 5 دلیل اصلی برای ارتقا به ویندوز 10 را بدانید.
  1. منوی استارت دوباره به ویندوز برگشته، ولی نه با چیزی که با آن آشنا بودید. منوی استارت ویندوز 10 چیزی بین منوی استارت ویندوز 7 و صفحه‌ی استارت ویندوز 8 است که با اپ های ویندوز استور و لایو تایل های ویندوز هشت پرشده. اگر هم نخواستید این تایل ها را در منوی استارت داشته باشید می‌توانید آن‌ها را از منو بردارید.
  2. ویندوز 10 این قابلیت را دارد که تبلت را تبلت و لپ تاپ را لپ تاپ نگه دارد. مثلاً با نصب ویندوز 10 بر روی تبلت، می‌توانید از قابلیت فول اسکرین آن برای تبلت استفاده کنید.
  3. قابلیت دیگر ویندوز 10 که خیلی خوب است، Task Viewer است که با آن می‌توانید تمام نرم‌افزارها را که بازکرده‌اید در کنار هم ببینید و از هر برگه‌ای (Tab)  که خواستید استفاده کنید. همچنین با این قابلیت می‌توانید در حالتی که چند دستگاه با ویندوز 10 به هم متصل شده‌اند، دسکتاپ هرکدام را در یک Task جداگانه داشته باشید و بین آن‌ها سوییچ کنید.
  4. دستیار صوتی ویندوز، کورتانا Cortana، بااینکه خیلی کار دارد تا به تکامل برسد، ولی استفاده از آن می‌تواند خیلی مفید باشد. مخصوصاً برای اطلاع پیدا کردن از آخرین رویدادها و اتفاقات. همچنین از کورتانا می‌توان در کنار جستجوی ویندوز 10 استفاده کرد.
  5. بهتر از همه اینکه، اگر از ویندوز 7 یا 8 اورجینال استفاده می‌کنید می‌توانید به‌صورت رایگان سیستم‌عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهید. اگر هم در به برنامه‌ی ویندوز اینسایدر ملحق شوید می‌توانید بر روی هر دستگاهی از ویندوز 10 به‌صورت رایگان برخوردار شوید.

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها