Loading...

۴۵ جمله انگیزشی درباره موفقیت و رشد کسب و کار

۴۵ جمله انگیزشی درباره موفقیت و رشد کسب و کار
کسب و کار‌ها برای حفظ توان رقابت با یکدیگر باید به سرعت رشد و تکامل پیدا کنند؛ این مسئله آن‌ها را دائما تحت فشار قرار می‌دهد. ولی رشد کسب و کار می‌تواند دشوار باشد، و حتی جسورترین آدم‌های اطراف‌مان نیز گاهی اوقات به الهام و انگیزه‌ی بیش‌تری نیاز دارند .

جمله انگیزشی درباره موفقیت و رشد کسب و کار

۱. “‌شدن به معنی رسیدن به مکان یا دستیابی به هدفی خاص نیست. در عوض، آن را حرکتی رو به جلو، ابزاری برای تکامل، و راهی برای رسیدن مداوم به نسخه‌ی بهتری از خود تلقی می‌کنم. این سفر هرگز به پایان نمی‌رسد.‌”‌ – میشل اوباما، از کتاب شدن

۲. ‌”‌از روی قواعد بازی کنید، ولی سخت و بی‌رحم باشید.‌” – فیل نایت، بنیانگذار نایک

۳. “قدرت‌تان از پی ضعف‌های‌تان برمی‌خیزد.‌” – زیگموند فروید، نورولوژیست

۴. ‌”‌انگیزه جزء شتاب‌دهنده‌ی هر نوآوری موفق است.‌‌” – کلایتون کریستنسن، اقتصاددان و استاد دانشگاه هاروراد

۵. ‌”‌هر مشکل یک موهبت است – بدون مشکلات رشد نخواهیم کرد.‌”‌ – آنتونی رابینز، سخنران و نویسنده‌ی انگیزشی

۶. “پیروی از دیگران، زندانبان آزادی و دشمن رشد است.‌”‌ – جان اف. کندی، سی و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا

۷. ‌”‌قدرت و رشد فقط پس از تقلا و تلاش مداوم به دست می‌آید.‌” – ناپلئون هیل، نویسنده

۸. “‌همه‌ی آدم‌ها می‌خواهند به نوک قله برسند، ولی تمام شادی و رشد در مسیر صعود اتفاق می‌افتد.‌”‌ – اندی رونی، خبرنگار

۹. “‌اشتباهات دردهای رشد خرد هستند.‌” – ویلیام جورج جردن، نویسنده / سردبیر

۱۰. “مهم‌ترین دارایی زندگی‌ در جایی که ایستاده‌اید آن‌چنان ارزشمند نیست،‌ بلکه ارزش آن در مسیری است که در آن حرکت می‌کنید.‌”‌ – یوهان ولفگانگ فون گوته، نویسنده / سیاستمدار

۱۱. “‌و آن روز هنگامی فرا می‌رسد که خطر غنچه ماندن از خطر شکوفا شدن ناراحت‌کننده‌تر باشد.‌”‌ – آناییز نین، نویسنده

۱۲. “‌احتمالا فقط آن‌هایی که ریسک رفتن به یک مسیر طولانی را به جان می‌خرند، می‌توانند بفهمند انسان تا چه حد می‌تواند پیش برود.‌” – تی. اس. الیوت، نویسنده

۱۳. “‌تنها راهی که می‌توانید به موفقیت برسید این است که ابتدا متحمل شکست‌های متعدد شوید.‌”‌ – سرگی برین، یکی از بنیان‌گذاران گوگل

۱۴. “‌اگر رویای‌تان را نسازید، دیگران استخدام‌تان می‌کنند تا رویاهای‌شان را بسازید.‌”‌ – دیروبهائی آمبانی، بنیانگذار شرکت ریلاینس

۱۵. “‌واژه‌ی تسلیم را نمی‌شناسم. یا چنین کاری را انجام نداده‌ام، یا آن را از بین برده‌ام.‌”‌ – سوزان بوچر، قهرمان سورتمه‌رانی

۱۶.  “‌برای رسیدن به موفقیت، باید قلب‌تان را به کسب و کارتان بدهید، و کسب و کار‌تان را به قلب‌تان.‌”‌ – توماس واتسون، مدیرعامل سابق آی‌بی‌ام

۱۷. “‌متفاوت بودن بسیار آسان است، ولی بهتر بودن بسیار دشوار.‌”‌ – جاناتان آیو، نائب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی شرکت اپل

۱۸. “‌هر کار با ارزشی انواع مختلفی از ریسک را به همراه دارد، چه راه‌اندازی یک کسب و کار جدید باشد، چه ترک خانه‌ی پدری، چه ازدواج، یا پرواز در فضا.‌”‌ – کریس هدفیلد، فضانورد

۱۹. “‌کارمندان شاد مشتریان شاد به همراه خواهند داشت، و این یعنی سود بیش‌تر.‌”‌ – ووگن اوست، نایب رئیس اجرایی مارکت‌استار

۲۰. “‌کارمندان می‌خواهند از رهبران‌شان الهام بگیرند … افرادی را استخدام کنید که الگوی دیگران باشند.‌” – جودی کوهنر، نایب رئیس بازاریابی و تعامل کارکنان، شرکت سیلزفورس ‌

۲۱. “‌اشتباه‌های گذشته را فراموش کنید. شکست‌ها را فراموش کنید. هر چیزی را جزء کاری را که هم‌اکنون در حال انجام‌اش هستید، فراموش کنید.‌”‌ – ویلیام سی. دورانت، یکی از بنیان‌گذاران جنرال موتورز

۲۲. “‌شرکت‌های زیادی در دام تناقض میان افزایش فروش امروز و بهبود فروش در فصول آتی یا در سال جاری گرفتار هستند.‌” – تیفانی بووا، مبلغ نوآوری و رشد جهانی مشتری در شرکت سیلزفورس ‌

۲۳. “‌سفر هزار کیلومتری نیز با یک قدم ساده آغاز می‌شود.‌”‌ – لائوتسه

جمله انگیزشی درباره موفقیت و تحول کسب و کار

۲۴. “‌کسب و کارها به ندرت لحظه‌ای توقف می‌کنند تا نحوه‌ی فروش‌شان را مجددا ارزیابی کنند. به این ترتیب، در حقیقت اقدامات، فرایندها، و ساختار سازمانی برای فروش در دوره‌ی جاری بیش‌تر از هر عامل خارجی پیش رو می‌تواند در جلوگیری از رشد نقش داشته باشد.‌”‌ – تیفانی بووا، مبلغ نوآوری و رشد جهانی مشتری در شرکت سیلزفورس

۲۵. “‌امروزه مصرف‌کنندگان انتظار دارند بتوانند به هر چیزی دست یابند، با مسئولان یک شرکت صحبت کنند، و در هر زمان هر کاری بخواهند انجام دهند. همین وجه تمایز بین شرکت‌ها است. برخی از شرکت‌ها و محصولات می‌توانند تجربه‌ای عالی و بی‌نقص به مشتری ارائه دهند و به این صورت، استانداردها و انتظارات را بالا می‌برند. در حقیقت، به راحتی می‌توانیم تحت تاثیر قرار نگیریم. ولی آن‌ها افرادی را پرورش می‌دهند که چنین تجربه‌ی عالی را به طور آشکار ارائه ندهند.‌”‌ – سوزان وینچنک، مدیر عامل و دانشمند ارشد علوم رفتارشناسی، شرکت تیم دبلیو

۲۶. “‌متخصصان حوزه‌ی تجربه‌ی مشتری عاشق این هستند که به نقشه‌های سفر مشتری‌های‌شان فکر کنند، ولی این نقشه‌ها ممکن است آن‌چنان انعطاف‌پذیر نباشند. چند نفر از مصرف کنندگان برای رسیدن به نتایج‌شان دقیقا یک مسیر مشترک را طی می‌کنند؟ تعدادی اندک. من معتقدم تجربه‌ی مشتری باید بسیار پویاتر از امروز باشد. در واقع، شرکت‌ها می‌توانند از اطلاعات مشتریان در هر لحظه استفاده کنند – هر آن‌چه در ۲۴ دقیقه یا ساعت گذشته انجام داده‌اند، نه در ۲۴ روز گذشته.‌”‌ – تام پوتیامادام، رئیس بخش خدمات دیجیتال، و کسب و کار، تجربه، و فناوری، شرکت PwC

۲۷. “‌گاهی اوقات درباره‌ی اهمیت مرکزیت مشتری صحبت می‌کنیم. ولی تاکنون خرده‌فروشان از فناوری و هم‌چنین الزام به اتصال بازاریابی، فروش، خدمات و سیستم‌های تجاری به یکدیگر برای ایجاد یک چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از مشتری غافل مانده‌اند. اکنون که تعامل هدفمند و شخصی‌سازی شده به عنوان یک وجه تمایز کلیدی به شمار می‌رود، سرانجام خرده‌فروشان باید مشتری را در مرکز هر کاری قرار دهند، و برای رسیدن به این هدف باید به اندازه‌ی کافی سرمایه‌گذاری کنند.‌”‌ – راب گارف، نایب رئیس بخش استراتژی و بینش صنعتی، شرکت سیلزفورس

۲۸. ” شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری بیش‌تری می‌کنند، در حقیقت به مرور زمان نسبت به رقیبان‌شان عملکرد بهتری خواهند داشت. این شرکت‌ها آمادگی بیش‌تری در برابر شکست‌ها دارند، به شکل بهتری قادر هستند کانال‌های مالی دیجیتالی جدیدی به دست بیاورند، و بهتر می‌توانند پایگاه کاربری بزرگ‌تری ایجاد کنند. به علاوه، این پدیده مستقل از صنعت است.‌”‌ – جفری کوبیت، مدیر عامل شرکت ایزوبار یو اس

۲۹. “‌داده به خودی خود برای ایجاد تجربه‌های شخصی‌سازی شده کافی نیست. برای تبدیل گنجینه‌ای جامع از داده‌ها به بینش‌هایی که بتوانند نیازهای مشتریان را پیش‌بینی کنند و به عنوان یک دستیار دیجیتال عمل کنند، به هوش مصنوعی نیاز است. کسب و کار‌های جدید درست مانند همتایان سنتی‌شان، مثلا یک خیاط واقعی (مدل بنگاه به فرد)، به خوبی از اندازه‌ها و سلایق یک به یک مشتریان‌شان در خصوص نوع پارچه، سبک، یا سایر متغیرها باخبر هستند؛ و به این ترتیب، می‌توانند توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ی بسیار خوبی ارائه دهند.‌”‌ – پتیر شوارتز، نایب رئیس ارشد بخش برنامه‌ریزی استراتژیک، شرکت سیلزفورس

جمله انگیزشی درباره موفقیت و رشد هوش مصنوعی در کسب و کار

۳۰. “شرکت‌ اکسنچر پیش‌بینی می‌کند، تا سال ۲۰۳۵ هوش مصنوعی آمار رشد اقتصادی ۱۲ کشور مهم را دو برابر می‌کند. این دستاوردها از رایانه‌هایی ایجاد می‌شوند که همیشه کارشان را خوب انجام داده‌اند – و وقت ما را برای استفاده‌ی بهینه از آن آزاد گذاشته‌اند. برای نمونه، هوش مصنوعی این امکان را فراهم می‌کند برخی وظایف روزانه‌مان نظیر پاسخ‌گویی به پرسش‌های مشتری به طور خودکار انجام شوند. هم‌چنین، از هوش مصنوعی برای آگاهی از تغییرات ذائقه‌ی مشتریان، شناسایی مشکلات بصری در تولید، کشاورزی خودکار، شناسایی تقلب، و تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر استفاده می‌شود.‌”‌ – ریچارد سوچر، دانشمند ارشد، شرکت سیلزفورس

۳۱. “‌هوش مصنوعی چیزی فراتر از جایگزینی کارگر با ربات است. هوش مصنوعی دربرگیرنده‌ی اختلالات و تغییر شکل کل صنعت خواهد شد. مدل‌های کسب و کاری به سمت شفافیت تکامل پیدا می‌کنند. در دنیای هوش مصنوعی، مصرف کنندگان دسترسی بالایی به اطلاعات دارند، و احتمالا از دستیار دیجیتال‌شان برای یافتن بهترین قیمت یا آنالیز محبوب‌ترین محصول استفاده می‌کنند. در آن زمان، استفاده از عدم تقارن اطلاعات برای دریافت مبالغ گزاف و نامتناسب از مشتری امکان‌پذیر نخواهد بود.‌” – دکتر کای فو لی، مدیر عامل شرکت سینویشن ونچر

۳۲. “‌تصور کنید یک مشتری نزدیک یکی از قفسه‌های یک سوپرمارکت می‌شود و گوشی هوشمندش را روی بسته‌های مختلف چیپس سیب زمینی می‌گیرد. سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی با استفاده از پردازشگر تصویری، پردازشگر زبان، و قابلیت تجزیه و تحلیل می‌توانند در بررسی بهترین برندها و مناسب‌ترین نوع برای رژیم غذایی کم سدیم، یا مشخصات طعم آنها به مشتریان کمک کنند.‌”‌ – گلن هارتمن، مدیر ارشد شرکت اکسنچر اینتراکتیو

۳۳. “‌برای استفاده از مایکروویو لازم نیست از فناوری آن آگاه باشید – مایکروویو صرفا یک وسیله است. امروزه با ورود گسترده‌ی ابزارهایی نیاز به برنامه‌نویسی ندارند و با یک کلیک کار می‌کنند، وارد عصر شده‌ایم که به راحتی استفاده از مایکروویو می‌توانیم از هوش مصنوعی نیز استفاده کنیم. هوش مصنوعی به طور گسترده‌، فارغ از توانایی‌های فنی، مورد استفاده‌ی همه‌ی آدم‌ها قرار خواهد گرفت. در نتیجه، در سال‌های پیش رو، بیش‌تر اپلیکیشن‌های مربوط به هوش مصنوعی توسط آدم‌هایی ایجاد خواهند شد که تقریبا هیچ آموزشی درباره‌ی هوش مصنوعی کسب نکرده‌اند.‌”‌ – ویتالی گوردون، نایب رئیس بخش مهندسی و علوم داده‌ها، سیلزفورس

۳۴. “‌شرکت‌ها برای کمک به تامین مقادیر زیادی از اطلاعات موجود در شبکه‌های رایانه‌ای‌شان، و شناسایی هر چه سریع‌تر الگوها از فناوری‌هایی از قبیل یادگیری عمیق استفاده می‌کنند. ولی به خاطر پتانسیل بسیار بالای این شرکت‌ها، موفقیت فعلی آن‌ها بر اساس هماهنگی با الگوهای اطلاعات آموزشی تاریخی بنا شده است. هم‌چنان برای آموزش مدل‌ها در چگونگی استدلال تلاش‌های زیادی باید به عمل بیاید. این مدل‌ها فقط می‌توانند برای یافتن الگوها در داده‌های تاریخی آموزش ببینند. مشکل این‌جا است که این آموزش داده‌ها بی‌طرفانه نیست – این آموزش‌ها به آسانی می‌توانند سوگیری‌های آدم‌هایی را که در ایجاد آن‌ها نقش داشته‌اند، منعکس کنند. این آموزش‌ها می‌توانند ترندها (روندها) و الگوهایی را کدگذاری کنند که تعصبات و کلیشه‌های مضر را منعکس و حفظ می‌کنند.‌” – تیمنیت جبرو، دانشمندان و پژوهشگران هوش مصنوعی، گوگل

جمله انگیزشی درباره موفقیت و محیط کسب و کار

۳۵. “‌در آینده، کارگران برای رسیدن به موفقیت در محیط کار به مهارت‌های مختلفی نیاز پیدا می‌کنند. همه‌ی ما شاهد تقاضای رو به رشدی برای مهارت‌های فناورانه‌ی پیشرفته‌ای نظیر برنامه‌نویسی هستیم. هم‌چنین، در آینده هوش هیجانی و مهارت‌های شناختی قوی‌تری – از قبیل خلاقیت، تفکر در شرایط بحرانی، و پردازش اطلاعات پیچیده – نیز مورد تقاضا خواهد بود. در این میان، مشاغل رو به رشد شامل فعالیت‌هایی خواهند شد که به سختی می‌توان آن‌ها را به صورت خودکار انجام داد؛ از جمله مدیریت و پزشک، و هم‌چنین مراقبت‌های بهداشتی و آموزش. آموزش و بازآموزی کارگران در نیمه‌ی راه پیشرفت و هم‌چنین نسل جدید برای مقابله با چالش‌های پیش رو نیز یکی دیگر از الزامات است.‌”‌ – جیمز مانیکا، رئیس و مدیر موسسه‌ی جهانی مکنزی

۳۶. “‌در ۱۹۵۰، تنها ۵۵ درصد از جمعیت کاری در ایالات متحده استخدام و مشغول به کار بودند. در ۲۰۱۵، بعد از معرفی فناوری‌های متعددی که به طور بالقوه بسیاری از مشاغل را از بین می‌برند، ‌این رقم به ۶۰ درصد افزایش یافت – پس از افزایش خالص حدود ۱۰۰ میلیون شغل. این فناوری‌ها شامل جرثقیل‌های حمل و نقل، دستگاه‌های خودپرداز، و رایانه‌های شخصی صفحه گسترده بودند. همین مسئله برای هوش مصنوعی نیز صادق است؛ به خصوص اگر نوآوری‌های آموزشی را که می‌توانند به سازگاری آدم‌ها کمک کنند نیز در کنار آن قرار دهیم.‌”‌ – پیتر شوارتز، نایب رئیس بخش برنامه‌ریزی استراتژیک در سیلزفورس

۳۷. ‌”‌هوش مصنوعی به معنی توانمندسازی دستگاه‌ها برای کامل کردن انسان – و به عبارت دیگر، تکمیل مهارت‌های انسان – است؛ نه صرفا جایگزینی آن‌ها با انسان. در بیش‌تر موارد، مهارت‌های هوش مصنوعی با مهارت‌های انسان متفاوت هستند، بنابراین، به سمت یک هم‌زیستی میان انسان و هوش مصنوعی در حرکت هستیم.‌”‌ – رابین بوردولی، مدیر عامل شرکت فیگور ایت

۳۸. “دلیل شرکت‌ها برای گرایش به ابتکارات توسعه نیروی کار، علاوه بر اقدام به نفع کارگران، رسیدن به سطحی از رقابت‌پذیری است. با افزایش تقاضا برای مهارت‌ها در دوران هوشمندی، جنگ برای جذب استعدادها نیز افزایش خواهد یافت.‌”‌  – سارا فرانکلین، نایب رئیس اجرایی و استاد روابط توسعه‌دهندگان، سیلزفورس

۳۹. “‌تغییر مسیر به سمت یادگیری همیشگی مسئله‌ای است مطلقا ضروری. با فزایش شتاب تغییرات فناوری، باید از این بابت مطمئن باشیم که کارمندان برای رسیدن به موفقیت در انقلاب صنعتی چهارم، به مهارت‌های درست و کافی در اختیار دارند. این مهارت‌ها شامل مهارت‌های فنی و نرم‌افزاری هستند. در هر دو حوزه تغییراتی در راه هستند.‌”‌ – ژیکا کریگر، سرپرست بخش مشارکت‌ها و سیاست فناوری، مرکز انقلاب چهارم صنعتی، مجمع جهانی اقتصاد

جمله انگیزشی درباره موفقیت و حس مسئولیت در کسب و کار

۴۰. “با افزایش روز افزونی تاثیر فناوری به عنوان نیروی محرک انقلاب صنعتی چهارم، بر زندگی هر یک از ما، آدم‌ها از رهبران کسب و کار انتظار دارند علاوه بر آن‌که فقط بخواهند شرکت‌های‌شان را مدیریت کنند، تاثیر بیش‌تری بر اجتماع بگذارند. به این معنی که کسب و کار‌ها باید دارای آن دسته از ارزش‌های سازمانی باشند که به فراتر از منافع سهامداران بنگرد. آن‌ها باید مسئولیت سایر اشخاصی را که به نوع دیگری در این کسب و کار سهم دارند، نیز بر عهده بگیرند: مشتریان، کارمندان، تامین‌کنندگان، و جوامع.‌”‌ سیمون مالکهی، مدیر ارشد نوآوری در سیلزفورس و نیکولاس دیویس، سرپرست بخش اجتماعی و نوآوری، مجمع جهانی اقتصاد

۴۱. “‌معمولا گفته می‌شود، داده جایگزین نفت خواهد بود. در عوض، ما معتقدیم اعتماد تنها عامل موفقیت کسب و کار‌ها – انقلاب صنعتی چهارم است. شرکت‌ها، علاوه بر افزایش درآمدها، باید به دنبال برآوردن نیازها اخلاقی و کسب و کاری نیز باشند. مدیران رده پایین‌تر و سایر رهبران باید با اتخاذ یک دیدگاه بلند مدت، خود را به تغییرات پرشتاب فناوری و اجتماعی امروز سازگار کنند.‌”‌ – مارک هوکینز، رئیس و مدیر ارشد مالی، سیلزفورس

۴۲. “‌فناوری به عنوان عامل محرک انقلاب صنعتی چهارم، باعث است شرکت‌ها تاثیر روز افزونی بر نحوه‌ی زندگی، کار، و کارکردمان در اجتماع داشته باشند. در نتیجه، مشتریان انتظار دارند رهبران کسب و کار دیدگاه‌شان را به فراتر از منافع سهامداران گسترش دهند. این روش استراتژیک طولانی مدت و گسترده ضامن موفقیت آن‌ها خواهد بود. مکنزی دریافته است، شرکت‌هایی که توجه‌شان را به فراتر از منافع سه ماهه‌ی سهامداران معطوف کرده‌اند، با ۴۷ درصد رشد متوسط درآمد بالاتر و ۳۶ درصد رشد عایدی بهتر، عملکرد بهتری نسبت به رقیبان‌شان داشته‌اند.‌”‌ میگوئل میلانو، رئیس بخش اروپا، خاورمیانه، و آفریقای سیلزفورس

۴۳. “‌فقط شعارهایی که بر روزی دیوار یا وبسایت شرکت قرار می‌دهید، برای‌تان ارزش نمی‌آفرینند. در مورد اصول پایه‌ای صحبت می‌کنیم که مسیر هر روزه‌ی آدم‌ها را به شرکت، و همکاری‌شان با یکدیگر را هدایت می‌کنند. آن‌چه رهبران را نیز در هنگام تصمیم‌گیری در خصوص مسائل مهمی نظیر انجام کارهایی به نفع مشتریان و محافظت از حقوق کارمندان راهنمایی می‌کند. شرکت‌های هوشمند تلاش می‌کنند ارزش‌ها و رفتارهای‌شان از استراتژی شرکت حمایت کنند … وقتی شرکت‌ها با ارزش‌های قدرتمندی دست یابند، کارمندان از این ارزش‌ها حمایت می‌کنند. در مقابل، اگر آدم‌ها متوجه شوند به اندازه‌ی دیگران فرصت در اختیارشان قرار گرفته نشده است – یا به خاطر جنسیت، نژاد، یا سن به اندازه‌ی دیگران به آن‌ها احترام گذاشته نمی‌شود، از حمایت کردن طفره می‌روند.‌”‌ – مایکل بوش، مدیر عالم شرکت بهترین مکان برای کار

۴۴. “‌تجربه نشان داده است، شرکت‌هایی که دیدگاهی بلند مدت دارند و طیف گسترده‌ای از سهامداران – از جمله مشتریان، کارمندان، شرکا، محیط زیست، و جامعه‌ای که به آن‌ها خدمت می‌کنند – را مد نظر دارند، دارای پایداری، نوآوری، و سوددهی بیش‌تری هستند. این بر عهده‌ی مدیر عامل است که شرکت را با رعایت مسائل اخلاقی و ارزشی جدید به سمت جلو هدایت کند، و مسئولیت تاثیرات اجتماعی فناوری‌ها را بپذیرد؛ و این وظیفه صرفا به مسئولیت اجتماعی شرکت محدود نمی‌شود؛ این مسئله به منافع مرکزی کسب و کار این شرکت‌ها مربوط می‌شود.‌”‌ – ژیکا کریگر، سرپرست بخش مشارکت‌ها و سیاست فناوری، مرکز انقلاب چهارم صنعتی، مجمع جهانی اقتصاد

۴۵. “‌برای یک کسب و کار کافی نیست که بگوید: امنیت و حریم داده‌های مشتریان‌مان ارزشمند هستند. کسب و کار‌ها باید این مسئله را با عمل نشان دهند، سپس به مشتریان اجازه دهند خودشان انتخاب کنند کدام اطلاعات برای استفاده مناسب است و کدام مناسب نیست. جای تعجب نیست که ۹۲ درصد از مشتریان می‌گویند: آن‌ها از لحاظ داده‌ها، به کسب و کاری اعتماد می‌کنند که به آن‌ها اجازه دهد بر فرایند جمع‌آوری و در نهایت، استفاده از داده‌ها، کنترل داشته باشند.‌”‌ لیندزی فینچ، نایب رئیس ارشد بخش حریم خصوصی جهانی و قانون محصول، سیلزفورس

منبع : بازده

ترجمه :امیر رضا مصطفایی

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها